Gå til innhold

Frosken og drittungen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Merra :))

(*vil ikke ødelegge forskens tråd mer enn nødvendig!* -pakken ble sendt til WSM. Du gikk glipp av en helaften. Oppfører du deg pent skal jeg VURDERE å forsøke igjen.)

klem!

*har alltid umaatelig god oppfoersel*

Hva med co no 70? (samme by,samme gateadr. pg M's navn)

Saa slipper jeg aa oppgi adresse her.

men skal gjoere et alvorlig forsoek paa aa opprette den gamle aol adr imorgen

*har alltid umaatelig god oppfoersel*

Hva med co no 70? (samme by,samme gateadr. pg M's navn)

Saa slipper jeg aa oppgi adresse her.

men skal gjoere et alvorlig forsoek paa aa opprette den gamle aol adr imorgen

pg 70??????????????????? hæ!

*vurderer å sende ny pakke* :)

Annonse

gammel dame???

Fy flate....eller snakker du om deg selv?

jeg tror jeg er blitt gammel (ikke så ille som deg men likevel..), kalde føtter.. rynker..pulsvarmere..strikketøy..opp klokken 05 for et glass vann.. det er like før jeg abonnerer på "vi over 60".

*stønn*

Annonse

Gjest Liza i London

Jeg har mistet adressen din :-( Du må sende meg en mail så jeg kan få stilt mine intrikate spørsmål, klagd litt og forhørt meg litt om du oppfører deg ordentlig osv.

[email protected]

Er naa - paa det ugudelige tidspunkt 11 am paa vei ut for aa kjoepe laptop!

*stolt over tendenser til morgenfriskhet*

Med litt flaks ( og mye hjelp fra andre) skulle jeg kunne skrive mail ikveld :-)

Er naa - paa det ugudelige tidspunkt 11 am paa vei ut for aa kjoepe laptop!

*stolt over tendenser til morgenfriskhet*

Med litt flaks ( og mye hjelp fra andre) skulle jeg kunne skrive mail ikveld :-)

Hei,

Anbefaler deg Toshiba. Jeg har hatt forskjellige Toshibaer siden 1996 (altså, 9 år), og aldri hatt problemer med dem - til tross for at jeg har mishandlet dem ved å ta dem på fly, på afrikanske veier, og brukt dem kontinuerlig overalt.

Alt godt,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...