Gå til innhold

Frosken og drittungen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Hei,

Anbefaler deg Toshiba. Jeg har hatt forskjellige Toshibaer siden 1996 (altså, 9 år), og aldri hatt problemer med dem - til tross for at jeg har mishandlet dem ved å ta dem på fly, på afrikanske veier, og brukt dem kontinuerlig overalt.

Alt godt,

men det er dette med aa faa den tilkoblet da....og ladet...og logge paa

*svett,paa vei ut i graalysningen*

takk for tips,er notert

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Nåja.. vent nå å se. Dama er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Hun sitter sikkert å svetter med stikkkontakten ..*humrer*

*knurr*

Neida,svetter ikke ved stikkontakten - har gitt opp for lenge siden!

serveren jeg er tilknyttet overvaaker meg! *paranoid*

Forsoekte til og med oppkobling til min private mobil,men den manglet en dings...dvs..jeg fant den ikke.

Gikk tilsist til naboen for aa skrive disse mailene. Men der var allerede satt frem vin...og saa litt mer vin...Naa er det tomt,saa jeg skal gaa tilbake i morgen naar det er trygt.

natta!

*knurr*

Neida,svetter ikke ved stikkontakten - har gitt opp for lenge siden!

serveren jeg er tilknyttet overvaaker meg! *paranoid*

Forsoekte til og med oppkobling til min private mobil,men den manglet en dings...dvs..jeg fant den ikke.

Gikk tilsist til naboen for aa skrive disse mailene. Men der var allerede satt frem vin...og saa litt mer vin...Naa er det tomt,saa jeg skal gaa tilbake i morgen naar det er trygt.

natta!

Jeg holder på med pakken just nu. Er du noe annet du har lyst på? Har M røyk nok?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...