Tova2 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 hei. Jeg har hatt konstant hodepine nå siden 26.9. Da hadde jeg sterk hodepine med kvalmetokter. Ibux 500 mg, hjalp ikke da og hjelper ikke nå. fikk en ibux forte? (ikke paralgin forte) av ei i klassen, og den tok toppen av hodepinen, så jeg klarte skoledagen. (Jeg er 43 år, 2 barn på hhv 15 og 24 år og går 1. året på vernepleien). Noe av hodepinen jeg har nå skyldes sikkert spenning, kommer fra nakke/skuldrer. Den kraftige hodepinen setter jeg i forb. m. menstrusjonen, som jeg fikk den 4.10. PMS. men hos meg kommer dette bestandig før mensen! Denne gangen var jeg mye uvel/kvalm. Har vondt i øynene, spesiellt venstre. Skal utredes på øyenavdelingen pga forandringer i nervebanen til venstre øye (grønn stær i famielien). Optiker sa at han så på øynene mine at jeg var allergisk. Har rennende nese (mange år). Sliten, trett, konsentrasjonsproblemer og hukommelsespr. Jeg har depresjoner (angst?) og går på Cipralex, 10mg. Pga cipralex må jeg også ta Detrusitol, 2mg. jeg er plaget med urinlekkasje, som ble verre etter jeg begynte med cipralex. Stor effekt v Cipralex, følte overskuddet og ble tøffere. Nå er jeg sliten igjen, sikkert mye pga hodepinen,s om gjør studiet vanskelig. Jeg vurderer å kutte ut medisinene, bestandig for mange bivirkninger av disse. Hvordan trapper jeg ned. tenkte å prøve Rosenrot i stedet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202415-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.