Gå til innhold

creutzfeld jakob syndrom

Anbefalte innlegg

Hei Nina! Faren min døde for snart 2 uker siden. Han ble bare 67 år. Jeg sitter igjen med sorg og angst. Og jeg vet ingenting om sykdommen han led av. Og det gjør meg frustrert! Vi fikk diagnosen creutzfeld jakob syndrom i juni. Og da hadde han vært syk siden oktober i fjor. Det gikk fort nedover med han, og han var ikke i blandt oss de siste mnd. han levde. Hjernen sviktet, så han snakket om ting vi ikke forsto. Han var i full jobb for ett år siden. Kan du fortelle meg det du vet om sydommen? Fins det foreninger? Det hadde vært godt å snakke med andre som har opplevd det samme. j 36

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202437-creutzfeld-jakob-syndrom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Tror jeg vil viderehenvise dette spørsmålet til infeksjonsmedisiner Miklos degree. Du må selv stille spørsmålet påny til ham. Sykdommen er sjelden; en helt spesiell infeksjon som rammer helt spesielle deler av hjernen. Vil råde deg til å ta kontakt med sykehuset der han ble behandlet. Ansvarlig leg der vil trolig kunne ta en samtale med dere for å informere. Denne kan trolig informere om aktuelle foreninger. Ellers vil du selv kunne søke ren fakta-informasjon på nettet. Du betaler ikke for dette svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...