Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

for et år siden ble jeg begynte jeg å føle meg skikkelig dårlig.

jeg dro til legen og de tok mange prøver, standard blodprøver og prøver for kjønnssykdom. ingenting ble funnet. jeg følte meg fortsatt veldig dårlig og har flere ganger tatt prøver, men alle har vist seg negativ, unntatt for høy alat, altså lever.

her er mine symptomer: en liten periode i begynnelsen med lys avføring.

vondt i hode.

vondt/kløe/num i halsen/svelget

vondt i magen

vondt i området der nyrene ligger.

har av og til røde områder på huden.

slapp

kvalm.

svimmel.

tom for energi/sliten.

røde øyne.

rykninger.

mørk urin.

treg restituering/ leging av sår.

dehyrert følelse (uavhengig av hvor mye som er drukket).

underernært (uavhengig av hvor mye som er spist).

tungt å puste.

blir forsterket av aktivitet og med mindre søvn.

legen sier at han ikke finner noe, derfor er jeg frisk. hadde ny alat prøve i forige uke (den første var i februar, da valgte legen å ikke gjøre noe) så nå skal jeg på ultralyd.

i morges satt jeg og leste på internet og kom over testikkelkreft hos menn. så jeg tenkte at jeg kunne like godt sjekke. finner ikke noe klumper på selve testiklene, men på skaftet under skrotum føles litt ru. en annen ting er at den ene testikkelen føles litt mindre følsom enn den andre. men når jeg har klemt litt på testiklene så begynner jeg å føle meg veldig dårlig. føler meg kvalm og kjenner det spesielt i halsen. i de to klumpene som ligger på hver side og under kjeven. nesten som klump i halsen også. pluss at det svir litt i kroppen/hodet. dette er det samme som jeg har gått rundt og følt meg utslått av nå i nesten et år.

har du peiling på hva det kan være? og hvorfor legen ikke finner noe?og hvorfor blir det plutselig sterkere etter at jeg har klemt litt på testiklene?

håper du iallefall skjønner noe av det som står her.

og: er det et sted man kan ringe for å prate med noen?

vær så snill og ikke si at jeg skal oppsøke legen og ingenting mer. jeg kan gjøre det i tillegg. jeg må faktisk fortelle han hva han skal gjøre for at det skjer noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202449-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...