Gå til innhold

innleggelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spiseforstyrrelser, og har i lang tid tenkt på om jeg ønsker en innleggelse. Jeg har altså ikke fått noe tilbud om det, men har tenkt at kanskje det kunne være løsningen. Har sagt dette til både psykolog og fastlege, men det virker som om de mener at det er best å bli frisk hjemme..?

Det er ikke at jeg ikke har prøvd, det har jeg. Jeg bare ombestemmer meg hver eneste gang. Vil heller være tynnere, vil heller ha noe å kontrolere. Det blir jo ikke akkurat kontroll når jeg overspiser i tillegg til at jeg har dager/uker der jeg spiser lite.

Alt går i mot meg nå, jeg føler at alt er så meningsløst. Jeg er jo bare 14 år, jeg vil heller være fri...

Fortsetter under...

Skrevet

Selv om du er innlagt kan det skje at du ombestemmer deg. De kan ikke tvinge deg til å spise normalt selv om du er innlagt. Det er DITT valg hele veien, sånn er det bare.

Å være innlagt kan dessuten oppleves vanskelig fordi man omgås andre som også er syk, kanskje mye sykere enn en selv.

Du kan jo spørre legen din om HVORFOR de mener at du ikke bør innlegges. Da kan dere snakke om det. Kanskje du kan få en annen form for hjelp hvis bare legen forstår hva det er du føler at du trenger.

Det er synd at du må slite med dette når du er så ung. Jeg ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...