Gå til innhold

hva er dette?

Anbefalte innlegg

siden i sommer så har jeg hatt en liten klump på innsiden av låret. veldig liten men den stikker ut i høyde,det virker som den er vannfylt!jeg har prøvd å plukke på den men d går ikke hull. det ser ikke akkurat så fint ut,for den stikker sånn ut!jeg hadde en mindre også på det andre låret,men den plukket jeg på å smurte noe kvisemiddel på så forsvant den. men det er så ekkelt når jeg stryker på låret mitt så pluttselig kjenner jeg en klump!je skubber alltid hånden til typen min vekk når han gjør det...jeg ORKER ikke gå til legen med dette!!må jeg kanskje fryse eller brenne den vekk!!!???

og det verste av alt er at typen min fikk for noen dager siden fullt av slike lignende klumper over alt i kjønnshåret!!!jeg syns så synd på han,han er jo helt fortvilet!kan det være jeg som har smittet han??han kjenner ingenting men de er der,og det ser ut som det sprer seg oppover!

hva kan vi gjøre?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202491-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...