1 år Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Eg skrev for en uke siden angående angsten min,eg blir ikke kvit den.Eg har hat den ett år og går på Zoloft men den e kommet til bake for fult eg e redd hver kveld og sover litte på nettene.Er litt redd å snakke med psykiateren min for det virker så dumt at eg har fått den tilbake for fullt,når vi har holdt på ett år med den. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 sånn er det når man har angst, at den ofte kommer tilbake. Det er nok psykiateren klar over. Derfor er det viktig at du sier det til din behandler så du så fort som mulig kommer på rett spor igjen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Når du er så heldig å ha en behandler bør du benytte deg av vedkommende fullt ut. Hele målet med behandlingen er jo å bli kvitt angsten.. og da må du gripe tyren med hornene, gyv løs. 0 Siter
gullan Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 sånn er det når man har angst, at den ofte kommer tilbake. Det er nok psykiateren klar over. Derfor er det viktig at du sier det til din behandler så du så fort som mulig kommer på rett spor igjen Helt enig! Psykiatere vet at det kan komme tilbakefall. de er vant til å håndtere det, og det er ikke flaut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.