Gå til innhold

Øyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Ja navnet passer jo fint til nicket mitt, men her er jeg nok litt for ung til at jeg vet hvem Money Penny er :) eller burde jeg vite det?

Uansett fikk jeg lov til å være Bond-pike jeg og! :0)

Tenkte også at navnet passet bra til nicket ditt, jeg syntes det var genialt.

MP=Money Penny

Har du ikke sett James Bond da? Hun som sitter inne på "forværelset" på jobben hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    48

  • amber sun

    41

  • IngenLurerDenneGutten

    18

  • Tootsieroll1365380854

    15

Du, kan du fjerne toglibolla mi? Jeg begynner å få kalde føtter og synes det er litt teit å ha inne bilde av snuppa når jeg selv ikke setter inn bilde. Snakk om å gjemme seg bak barna lissom.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ok, jeg sender deg mail med lurulf sin adresse nå. :)"

Be henne sende deg bilde av mrxx da, hun er vel den eneste her på dol som har han i helfigur:-/

Ingen her inne har meg i helfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi lar da aldri en mann komme mellom oss? ;O)

Var en dobbelbetydning her, hehe, så den ikke med en gang. Er forresten enig med deg, det er misbruk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ok, jeg sender deg mail med lurulf sin adresse nå. :)"

Be henne sende deg bilde av mrxx da, hun er vel den eneste her på dol som har han i helfigur:-/

Bilder skal vel aldri videresendes uten at det er greit for innehaveren av bilde? Det er i tilfelle svært dårlig gjort og mangel på respekt og den tilliten vedkommende har fått ved å få bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Bilder skal vel aldri videresendes uten at det er greit for innehaveren av bilde? Det er i tilfelle svært dårlig gjort og mangel på respekt og den tilliten vedkommende har fått ved å få bilder.

Du får ikke dette ut av hodet skjønner jeg:-/

Bildet som ble sendt var en virkelig morsom sak - og såpass *inni det hensidige* at det ikke skulle være tvil om at dette var fantestrek.

Jeg mener også at noen av oss her er såpass godt voksne, at vi må tåle dette når vi først er i gang med tullprat.

Eller - har jeg ødelagt leken med denne forsendelsen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ikke dette ut av hodet skjønner jeg:-/

Bildet som ble sendt var en virkelig morsom sak - og såpass *inni det hensidige* at det ikke skulle være tvil om at dette var fantestrek.

Jeg mener også at noen av oss her er såpass godt voksne, at vi må tåle dette når vi først er i gang med tullprat.

Eller - har jeg ødelagt leken med denne forsendelsen?:)

Jeg tenkte faktisk ikke på det bilde i det hele tatt før du nevnte det nå. Jeg tenkte generelt.

Det bilde du referer til driter jeg en lang mars i, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Jeg tenkte faktisk ikke på det bilde i det hele tatt før du nevnte det nå. Jeg tenkte generelt.

Det bilde du referer til driter jeg en lang mars i, enkelt og greit.

Sorry - hva tenkte du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry - hva tenkte du på da?

Jeg tenkte på ett bilde av meg, altså ett virkelig bilde. Men nå er det ingen som har noe helfigur av meg her inne, har det knapt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Jeg tenkte på ett bilde av meg, altså ett virkelig bilde. Men nå er det ingen som har noe helfigur av meg her inne, har det knapt selv.

"Jeg tenkte på ett bilde av meg"

Ok - skjønner. Jeg bruker bare mine egne bilder.

Men jeg har enda ikke lyktes med å ta noen som faller i smak hos jentene her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tenkte på ett bilde av meg"

Ok - skjønner. Jeg bruker bare mine egne bilder.

Men jeg har enda ikke lyktes med å ta noen som faller i smak hos jentene her inne:)

Jeg tror du tenker i feil baner.

Mrxx tenker nok på at du bad amber spørre meg om å sende henne et bilde av mrxx i helfigur.

Dessverre har jeg ikke et sånnt bilde, men selv om jeg hadde hatt det, ville jeg aldri ha sendt det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tenkte på ett bilde av meg"

Ok - skjønner. Jeg bruker bare mine egne bilder.

Men jeg har enda ikke lyktes med å ta noen som faller i smak hos jentene her inne:)

Ikke? Da må du ta noen som viser bare litt. Jentene har ofte god fantasi, så det er bedre med noen som viser bare litt, resten vil de fantasere om:-)

Skal du ta bilder som jentene liker må du forsøke å tenke som ei jente, ikke som en mann, som vil ha godsakene blottet i første bilde, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Jeg tror du tenker i feil baner.

Mrxx tenker nok på at du bad amber spørre meg om å sende henne et bilde av mrxx i helfigur.

Dessverre har jeg ikke et sånnt bilde, men selv om jeg hadde hatt det, ville jeg aldri ha sendt det videre.

"Jeg tror du tenker i feil baner"

Å neida:)

Alle som leser her inne (fast) vet godt hva jeg mente;)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...