Gå til innhold

Navn på kjønnsorgan

Anbefalte innlegg

nordlandskvinne
Skrevet

Hva kaller dere egentlig kjønnorganene til hverandre? Merker selv at jeg unngår direkte omtale, og det er jo egentlig ganske dumt og fattig at vi ikke har gode ord.

Tenker nok at kuk er det beste ordet om min kjærestes penis, men klarer liksom bare ikke å få uttalt det. Redd for at det blir vulgært.

Om eget kjønn har jeg ikke noe navn, mus synes jeg er forferdelig. Kliniske navn som skjede, vagina, penis etc er jo kunstige å bruke i et sexliv.

Hva sier dere?

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Her går det mest i slappfisken og surhølet

Gjest tante brie
Skrevet

Når vi snakker i det daglige ikke seksuelt, sier vi rett og slett tissen.

Under sex er det pikk, kukk og fitte.

Hvis vi tøyser blir det penis og vagina.

Pikk og fitte er ganske dagligdagse ord blitt da, ikke noe vulgært over det.

Skrevet

Litja og Kompisen.

Men disse betegnelsene brukes ikke akkurat under akten, er mest litt morsomt ment, hehe...

Skrevet

"Fitte" synes jeg er et flott ord, dog ufortjent misbrukt i negativ betydning. Til "daglig" sier jeg nok "mus", men i litt mer "ladede" situasjoner bruker jeg "fitte".

"..........................................."

Skrevet

Her går det mest i slappfisken og surhølet

"Sørpegropa", "stinkesumpen" - også gode ord.

"........................................"

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

"Sørpegropa", "stinkesumpen" - også gode ord.

"........................................"

Kjært barn etc etc ! ;-)

Skrevet

Jeg har det litt som deg at jeg unngår å omtale det direkte. Skulle også ønske det fantes noen navn som passet bedre å bruke til "vanlig".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må bli pikk og fitte.

Det er vulgært, og ikke ord jeg bruker til vanlig. Men sex skal være vulgært.

Skrevet

Har hentet noen navn fra "Kama Sutra"

Kanskje du kan bruke noen av disse :

Navn på det mannlige lem :

Det virile lem - Forplantningsorganet - Smedens blåsebelg - Duen - Ranglen- Den ustemmelige - Befrieren - Slyngplanten - Hisseren - Forføreren - Den som sover - Stifinneren - Skredderen - Slukkern - Vrideren - Bankeren - Svømmeren - Inntrengeren - Den enøyde - Spytteren osv.

De kvinnelige organer :

Vulvaen - Den vellystige - Stæren - Sprekken - Pinnsvinet - Klemmen - Den pågående - Sprøytevogna - Slukhalsen - Den imøtekommende - Den våte - Svelget - Biteren - Sugeren - Vepsen - Den varmende osv.

Dette er bare noen få, du finner hele listen i boken Den illustrerte Kama Sutra " Den duftende hagen"

Skrevet

Liker pikk bedre enn kuk jeg.

På mitt eget har jeg i grunnen ikke noe spesielt navn. Blomsten og sånne navn blir så teit synes jeg. :o)

Skrevet

¨Vi bruker "tissen". =p Syns egentlig det er ganske søtt. Under akten blir det gjerne kuk og fitte.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg sier tassen. Han sier musa, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg er generelt frittalende av meg, men å nevne kjønnsorganene under sexakten er tilnærmet uaktuelt. Mest fordi jeg ikke får meg til å si noen av de ordene som er tilgjengelig. De er enten morsomme, flaue eller vulgære.

Skrevet

Har hentet noen navn fra "Kama Sutra"

Kanskje du kan bruke noen av disse :

Navn på det mannlige lem :

Det virile lem - Forplantningsorganet - Smedens blåsebelg - Duen - Ranglen- Den ustemmelige - Befrieren - Slyngplanten - Hisseren - Forføreren - Den som sover - Stifinneren - Skredderen - Slukkern - Vrideren - Bankeren - Svømmeren - Inntrengeren - Den enøyde - Spytteren osv.

De kvinnelige organer :

Vulvaen - Den vellystige - Stæren - Sprekken - Pinnsvinet - Klemmen - Den pågående - Sprøytevogna - Slukhalsen - Den imøtekommende - Den våte - Svelget - Biteren - Sugeren - Vepsen - Den varmende osv.

Dette er bare noen få, du finner hele listen i boken Den illustrerte Kama Sutra " Den duftende hagen"

kunne _aldri_ brukt noen av de ordene. ting som å si "når du pusser geværet" kan være morsomt, men spytteren, vrideren osv er jo bare teit. ikke morsomt, ikke vanlig, ikke særlig sjakktrekk å bruke...

synes jeg

Skrevet

"Fitte" synes jeg er et flott ord, dog ufortjent misbrukt i negativ betydning. Til "daglig" sier jeg nok "mus", men i litt mer "ladede" situasjoner bruker jeg "fitte".

"..........................................."

der må jeg si meg helt enig. heldigvis forstod min kjære veldig tidlig at det ikke var noe lurt å sidestille ordet "fitte" med "f***" og "h******". alt for lett rundt her at noen sier "fitte" når det er noe de ikke får til, eller om de skal kalle ei jente for noe negativt!

er også typisk gutter (rundt her) å si "det lukter jo fitte" om de kjenner lukta av noe bedervet mat eller noe. hvorfor det?

er det rart mange jenter sliter med å bli slikket (fra tråden nedfor her)?

Skrevet

Det spørs på settingen ;)

I intim setting ville jeg brukt ordene fitte og pikk.

Skrevet

Skorvatia og Stradivarius er navnene jeg bruker. Hender også jeg sier at jeg får perring i pingjongen, som da er klitoris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...