Gå til innhold

Hva kan jeg servere til Fondue ?

Gjest nam nam nam

Anbefalte innlegg

Gjest nam nam nam

Fikk et Fondue-sett til jul og skal forsøke dette endelig...

men hva serverer jeg til kjøttet?

Noen forslag til ulike ting jeg kan lage i stand i tillegg til oppskåret kjøtt.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heldiggrisen deg!

Grønnsaker: squash, paprika, små løk, sopp osv. er gode å dyppe.

Så kan du ha frisk salat og loff ved siden av.

NAM NAM!

Vi bruker en rømmedressing mor lager. Rømme, majones, tomatpuré og grillkrydder. Den andre er det karri i og ikke tomat. Dødsgodt å dyppe i.

Ellers er ost veldig godt å smelte i fonduen og broccoli blir suverent. Sopp er også godt.

Kjøp en skikkelig olje, den gir minst lukt og smak. Gjerne den med krydderurter i. Da lukter ikke huset SÅ ille etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osteterningersom smeltes i oljen! Mmmm... Men pass på, de ramler fort av.

Til dette bruker vi bare kokt ris, forskjellige krydder og en god salat. Og kanskje brød.

Tips: dekk bordet med en liten skål til hver gjest som de kan ha det råe kjøttet i. Så slipper dere at all maten svømmer i kjøttsaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NÅ blei jeg sulten nå

Amerikansk stekt poteter og salat i tillegg til det oppskjærte kjøttet, paprika, sopp og hva du måtte ha ved siden av til å steke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM NAM!

Vi bruker en rømmedressing mor lager. Rømme, majones, tomatpuré og grillkrydder. Den andre er det karri i og ikke tomat. Dødsgodt å dyppe i.

Ellers er ost veldig godt å smelte i fonduen og broccoli blir suverent. Sopp er også godt.

Kjøp en skikkelig olje, den gir minst lukt og smak. Gjerne den med krydderurter i. Da lukter ikke huset SÅ ille etterpå.

Fondue er kjempedeilig !!!!

Det vi bruker er : kjøtt oppdelt i passe biter, salat med div.ting oppi,små cherrytomater,champinjong ,kokt ris, fonduesauser som vi kjøper på butikken ,brød og smør. NAM NAM !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...