Gå til innhold

hemorroider

Anbefalte innlegg

Gjest skrekkslagen

Jeg har indre hemorroider i endetarmen. Disse skal fjernes med såkalt strikkligatur. Nå har jeg snakket med en pasient med tilsvarende problem, og hun sa at det er svinaktig vondt, spesielt under inngrepet og etterpå. Hvorfor i all verden får en ikke bedøvelse. Det får da være måte på å pine mennesker. Jeg blir sint! Her ligger du i en totalt forsvarsløs situasjon, samtidig som en skal utføre et smertefullt inngrep. Det må da være en grunn for å gjøre det på denne måten, eller er det "ikke mer enn en må tåle"?

Nyter den som utfører dette inngrepet at det gjør vondt?

Er det noen som har gjort tilsvarende inngrep, og som kan fortelle meg noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202775-hemorroider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkeladeglure

Har hørt at dette er en gammel og helt avleggs måte å fjerne hemmoroider på!

Kjenner folk som har fjernet hemmoroider, med bedøvelse, på nyere, mindre plagsom og mer effektiv måte. Hvis du ikke får fjernet den på bedre måte på sykehuset du skal til, ville jeg valgt et annet sted å gjøre det. Det er fritt sykehusvalg, heldigvis!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202775-hemorroider/#findComment-1445763
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...