Gå til innhold

bella mia og frosken

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Kan dere maile meg paa [email protected].

Er for komplisert til aa forklare naa...er skikkelig troett etter two harde dogn. Men det skulle komme frem,selv om jeg ikke kan maile ut til saann som hotmail el.lignende.

Big Brother...eller It avd vaar.

Og det blir for slitsomt aa gaa til naboen... igaar sto jeg fast 5 timer paa M3...en tur som skulle ta ca 30 min. Kom for sent til det jeg skulle,maatte overnatte paa hotel istdet for aa reise hjem paa ettermiddagen.

*pottesur*

Privatmailer gaar greitt.

saa skal dere faa privatadressen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202811-bella-mia-og-frosken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

[email protected]

Failed to deliver to '[email protected]'

SMTP module(domain aol.com) reports: mailin-01.mx.aol.com: Bad SMTP prompt at the host

Action: failed

Status: failed

Status: ?

Failed to deliver to 'HVictoriaHill.Bad SMTP prompt at the host.

Fikk den samme mailen i retur akkurat nå og den ble opprinnelig sendt på tirsdag eller noe sånnt.

Jeg skjønner mindre og mindre. Jeg tror ikke du kan ta imot fra "nick-mailer", har sendt mail til deg fra min private.

Og den har jeg ikke fått i retur .....enda! Det lover godt!!!! :) *burde herved erklæres for nettgèni*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202811-bella-mia-og-frosken/#findComment-1450346
Del på andre sider

[email protected]

Failed to deliver to '[email protected]'

SMTP module(domain aol.com) reports: mailin-01.mx.aol.com: Bad SMTP prompt at the host

Action: failed

Status: failed

Status: ?

Failed to deliver to 'HVictoriaHill.Bad SMTP prompt at the host.

Fikk den samme mailen i retur akkurat nå og den ble opprinnelig sendt på tirsdag eller noe sånnt.

Jeg skjønner mindre og mindre. Jeg tror ikke du kan ta imot fra "nick-mailer", har sendt mail til deg fra min private.

Og den har jeg ikke fått i retur .....enda! Det lover godt!!!! :) *burde herved erklæres for nettgèni*

Jeg sendte fra privatmailen min - men den har visst ikke kommet frem allikevel :-( Har du oppnådd kontakt med utlendingen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202811-bella-mia-og-frosken/#findComment-1451760
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...