cecily Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 For et bilde! c",) Måtte le skikkelig! Dessuten veldig fin vogn, sånn har jeg også lyst på..om det skulle bli aktuelt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvilket bilde snakker du om..... ? Og ja, vogna er kul! 0 Siter
cecily Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Hvilket bilde snakker du om..... ? Og ja, vogna er kul! Det med bertene i sofaen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det med bertene i sofaen. Øh... Vet ikke hva du mener jeg. Ligger det på hjemmesida mi eller i på den andre plassen? Datoen for bildet, ser du det? 0 Siter
cecily Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Øh... Vet ikke hva du mener jeg. Ligger det på hjemmesida mi eller i på den andre plassen? Datoen for bildet, ser du det? Den andre plassen. 11. oktober mener jeg å huske. Stikkord: måltid. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Den andre plassen. 11. oktober mener jeg å huske. Stikkord: måltid. *knegg* Jepp, sånn går no dagan. Hun sitter eller ligger ikke stille et sekund, og vil helst øve på å stå hver eneste gang hun har mulighet. 0 Siter
cecily Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 *knegg* Jepp, sånn går no dagan. Hun sitter eller ligger ikke stille et sekund, og vil helst øve på å stå hver eneste gang hun har mulighet. Flink liten en, det! Pst: Den Store Søknaden ble forresten sendt denne uken. grugleder meg til å høre noe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Flink liten en, det! Pst: Den Store Søknaden ble forresten sendt denne uken. grugleder meg til å høre noe. Spennende! Vet du noe om ventetid på dine kanter av landet? 0 Siter
cecily Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Spennende! Vet du noe om ventetid på dine kanter av landet? 2-3 mnd bare. Kanskje like over nyttår altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.