Gå til innhold

Kløe og utflod

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke dette

For over en måned siden hadde jeg symptomer som kløe og sterk utflod, for det meste var utfloden hvit, men noen ganger litt gul-brunaktig. Jeg fikk da beskjed av en jeg hadde ligget med at jeg var smittet av chlamydia, og fikk en kur, symptomene forsvant en ukes tid, men kom så svakt tilbake uten kløe. Etter et par uker fikk jeg beskjed om at dette ikke var klamydia likevel og legen hadde ikke funnet noe galt på testene.

Nå har jeg fått tilbake kløen og har mye utflod igjen, for det meste hvit, men noen ganger gul-brun aktig.

Noen som har vært bort i disse symptomene før, og vet hva det kan være? Tenkte på en sterk sopp-infeksjon, men da skulle vel utfloden være bare hvit...?

Har ikke hatt samleie siden kuren jeg tok sist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202909-kl%C3%B8e-og-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...