Gjest dorthe28 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har i over et år nå vært plaget av smerter i brystet. Var hos legen og tok røntgen av lungene og en blodprøve, menm han fant ikke noe galt. I morgen skal jeg igjen til legen ettersom at disse smertene ikke har gått bort. Vært relativ fin, men de siste 14 dagene har jeg vært veldig plaget. Jeg har vondt i brystet, som en klump, er småsvimmel og og har vondt under ribbena og under den ene armen. Når jeg leser på pakningsvedlegget for p-pillene jeg bruker, som er de eneste pillene jeg tar, leser jeg at noe av dette kan være symptomer på blodpropp... Er det noen som kjenner til dette. Jeg er også konstant øm i brystene, og det er ubehagelig hvis kjæresten min tar på dem. Forhåpentligvis finner legen svar på noe av dette i morgen men... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203021-bivirkninger-av-p-pille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.