Gå til innhold

er jeg rar mon tro?


Foxtrot

Anbefalte innlegg

Nå har jeg levd 25 år på denne klode. Har gjort mye gøy, og hatt de normale nedturer.Slik som det bør være. Men en ting har jeg ikke opplevd ennå. Og det er å ha ligget med noen. Har heller ikke hatt noen kjæreste. Har opplevd disse

"normale" klineifylla hendelsene. Men når det gjelder å finne en kvinne som elsker eller vil elske med meg er jeg helt på jordet.

Alle mine kvinnlige venner sier at jeg burde være ett kupp, men om de sier det for høfflighetens skyld skal være uvisst.

Jeg er 188cm ,veier 74kg og er mørkblond.Ikke spesielt kjekk, men heller ikke spesielt stygg tror jeg. Har en god jobb i reisebransjen,egen leilighet, har mange venner, er munter,blid og morsom. Jeg synes til og med kjærlighetskomedier er de beste filmene. :-))

Men fortsatt alene på denne klode!

Hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva du vil ha, det da. Vil du har varme, kjærlighet, trofasthet, trygghet osv. osv. --- så bare fortsett som du gjør nå.

Vil du har sex og sporadiske forhold, så får du se til å bli litt tøffere, og opparbeide deg en mere "gi faen holdning". Til det er du litt for bløt nemlig - konstantert bare ved å se at du klager over det.

Du kan bare velge, men du forblir det du velger. Du kommer aldri tilbake til den stille, rolige osv gutten du er nå dersom du velger det siste.

Hell og lykke! :-)

HjemmeSide

http://www.doktoronline.no/homepage/storebror/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hababubba

Just stay cool :-)

Det virker som om jentene/damene må ha noen forhold med noen drittsekker, før de gidder å se på de gode gutta.

Ha tålmodighet min venn.

Den rette kommer til slutt skal du se.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gudinnen

Kommer an på hva du vil ha, det da. Vil du har varme, kjærlighet, trofasthet, trygghet osv. osv. --- så bare fortsett som du gjør nå.

Vil du har sex og sporadiske forhold, så får du se til å bli litt tøffere, og opparbeide deg en mere "gi faen holdning". Til det er du litt for bløt nemlig - konstantert bare ved å se at du klager over det.

Du kan bare velge, men du forblir det du velger. Du kommer aldri tilbake til den stille, rolige osv gutten du er nå dersom du velger det siste.

Hell og lykke! :-)

HjemmeSide

http://www.doktoronline.no/homepage/storebror/

Den som venter, venter på noe godt:)

Er enig med storebror, du må finne ut hva du vil, hva slags "stil" du skal føre.

Kan skjønne at du blir utålmodig, men som du beskriver deg selv så kan jeg ikke skjønne at du egentlig skal ha noen problemer med å finne en!

Det finnes nok av kvinner ute, ikke stress eller bekymre deg om å finne en, du har god tid og du møter en når du minst venter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerserkuS

Du må ikke være redd for å si til damene at du er jomfru, for etter en liten stund finner du ei som digger jomfruer... Og da er egget lagt.

Kjør på gutten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter, venter på noe godt:)

Er enig med storebror, du må finne ut hva du vil, hva slags "stil" du skal føre.

Kan skjønne at du blir utålmodig, men som du beskriver deg selv så kan jeg ikke skjønne at du egentlig skal ha noen problemer med å finne en!

Det finnes nok av kvinner ute, ikke stress eller bekymre deg om å finne en, du har god tid og du møter en når du minst venter det..

Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves.

Måtte bare si det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves.

Måtte bare si det... ;)

Det er ett fint ordtak det, men om det sant setter jeg mine tvil til. Uansett, tusen takk for meget gode svar. Hjalp litt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det feiler deg sikkert ikke noe spesielt. Men har du lyst på damer, lengter du etter å bli forelsket, hva fantaserer du om når du onanerer ? Er du sjenert i soiale sammenhenger ? Føler du deg hemmet, er du utrygg på deg selv ?

La meg høre litt mer om disse tingene før jeg kan gi deg noen tips.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det feiler deg sikkert ikke noe spesielt. Men har du lyst på damer, lengter du etter å bli forelsket, hva fantaserer du om når du onanerer ? Er du sjenert i soiale sammenhenger ? Føler du deg hemmet, er du utrygg på deg selv ?

La meg høre litt mer om disse tingene før jeg kan gi deg noen tips.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater/professor

Det er savnet etter å bli ordentlig forelsket som jeg sliter mest med. Jeg og forelskelse er det ikke noe problem med. Je er forelsket i ett kjør jeg. Men det er det å få den andre part til å bli forelsket tilbake somjeg savner. Grunnen til at jeg sjelden opplever det forstår jeg er min egen skyld.

Jeg er beskjeden i starfasen når jeg møter nye mennesker jeg ikke er trygge på, og da spesiellt jenter. Dette fører til at jeg blir litt tilbakeholden når det gjelder å få den andre part til å forstå bl.a at jeg er forelsket i henne eller at jeg bare liker henne.Jeg sitter å venter som regel på at hun vil ta første skritt.Noe som sjelden skjer Jeg vet det blir feil, og at jeg bør gjøre noe med det.Men så er det denne beskjedenheten da. Har nok rett og slett en litt for liten selvtillit til å tørre å ta første initiativ.Hmm , ikke bra. Men det var godt å få skrevet det ned.Ser jo hva som må rettes opp litt bedre da.

Fortsatt god dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...