Gå til innhold

Kan du hjelpe meg til å forstå?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjempe problemer med forhold til menn. Jeg har smerter i bekkenet og ryggen mange dager, bare etter f.eks en mann har toucha borti meg.

Eksempler på dette kan være at mannen danser med meg - kun danser. At en mann gir meg en klem - kun en klem, ikke noe mer. Da må jeg dusje av meg lukten før jeg kan legge meg på kvelden, jeg takler rett og slett ikke å lukte mann!

Hva sier dette om meg? At jeg er fryktelig prippen, eller at jeg har vært utsatt for overgrep / at en mann har krysset en grense overfor meg, som han ikke burde?

Jeg er ingen ungdom lengre, nærmer meg de 30. Har hatt kjærester, men jeg har aldri nytt et eneste samleie.

Hva er egentlig galt med meg?

Håper noen kan svare..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203260-kan-du-hjelpe-meg-til-%C3%A5-forst%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"at jeg er fryktelig prippen, eller at jeg har vært utsatt for overgrep / at en mann har krysset en grense overfor meg, som han ikke burde?"

Hvilken som helst av disse kan være en mulighet (prippenhet vil jeg i tilfelle tro har en årsak i noe vondt du har opplevd, for streng oppdragelse el.likn). Eller andre vonde, tidlige erfaringer.

Hvis du har det slik som du beskriver, syns jeg du bør be om henvisning til psykolog, evt. sexologisk veileder, for å få hjelp til å finne ut av hvordan det har blitt sånn, og hva du kan gjøre for å få det annerledes. For det går an å få hjelp med sånt!

Ikke vær redd for å søke om hjelp, det er det hjelpeprofesjonene er der for!

"at jeg er fryktelig prippen, eller at jeg har vært utsatt for overgrep / at en mann har krysset en grense overfor meg, som han ikke burde?"

Hvilken som helst av disse kan være en mulighet (prippenhet vil jeg i tilfelle tro har en årsak i noe vondt du har opplevd, for streng oppdragelse el.likn). Eller andre vonde, tidlige erfaringer.

Hvis du har det slik som du beskriver, syns jeg du bør be om henvisning til psykolog, evt. sexologisk veileder, for å få hjelp til å finne ut av hvordan det har blitt sånn, og hva du kan gjøre for å få det annerledes. For det går an å få hjelp med sånt!

Ikke vær redd for å søke om hjelp, det er det hjelpeprofesjonene er der for!

Tusen takk for tilbakemelding! Skal ta dine råd til etterretning.

Hei.

Hva føler du for disse mennene i utgangspunktet da?? Syns du de er fine??

Er du forelsket når du har sex feks??

er du tiltrukket av menn??

Hva med kvinner?? Blir du tiltrukket av dem??

Bare løse spørsmål i tilfelle du ikke selv har stilt deg dem selv.

Har du tenkt på at du kanskje liker kvinner mer enn menn??

Det er jo ikke slik at alle kvinner tiltrekkes av menn, vet du, kanskje du dypt inni deg heller ville hatt en kvinne??

Som sagt, bare løse tanker....

Og jeg er enig med"hjertebarnet", snakk med en psykolog og forsøk og nøste opp i ting.

Lykke til!!!

Hei.

Hva føler du for disse mennene i utgangspunktet da?? Syns du de er fine??

Er du forelsket når du har sex feks??

er du tiltrukket av menn??

Hva med kvinner?? Blir du tiltrukket av dem??

Bare løse spørsmål i tilfelle du ikke selv har stilt deg dem selv.

Har du tenkt på at du kanskje liker kvinner mer enn menn??

Det er jo ikke slik at alle kvinner tiltrekkes av menn, vet du, kanskje du dypt inni deg heller ville hatt en kvinne??

Som sagt, bare løse tanker....

Og jeg er enig med"hjertebarnet", snakk med en psykolog og forsøk og nøste opp i ting.

Lykke til!!!

Tusen takk for svar!

Kan man føle avsky for mannelukt pga at man er tiltrukket av kvinner altså?

Jeg er nok ikke lesbisk, jeg blir tiltrukket av menn. Og ja, jeg har følelser for de jeg hopper til køys med.

Skal være glad når jeg finner utav disse rare reaksjonene mine..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...