ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hmmm, nå er jeg ikke helt med. Har Miss drukket, eller var det jeg som tok for mye Møllers Tran i helgen? 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 O`himmel, kortidsminnet ditt er elendig skjønner jeg. Sendte ikke jeg over en fil til deg på msn her en kveld...? Hæ? HÆ? Akkurat ja! Øystein Wingaard Wolf - Grünerløkkas rose, let blant nedlastede filer du;-) 0 Siter
favn Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 O`himmel, kortidsminnet ditt er elendig skjønner jeg. Sendte ikke jeg over en fil til deg på msn her en kveld...? Hæ? HÆ? Akkurat ja! Øystein Wingaard Wolf - Grünerløkkas rose, let blant nedlastede filer du;-) Han har jeg hørt på poesiopplesing, en 'grov' fyr med pondus. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 O`himmel, kortidsminnet ditt er elendig skjønner jeg. Sendte ikke jeg over en fil til deg på msn her en kveld...? Hæ? HÆ? Akkurat ja! Øystein Wingaard Wolf - Grünerløkkas rose, let blant nedlastede filer du;-) Åja, nå demrer det for meg. Så det var musikk, ja? Jeg trodde det var uanstendig webkamera-moro fra deg, og har derfor spart den til senere. Så feil kan man ta! 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Åja, nå demrer det for meg. Så det var musikk, ja? Jeg trodde det var uanstendig webkamera-moro fra deg, og har derfor spart den til senere. Så feil kan man ta! In your dreams;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Han har jeg hørt på poesiopplesing, en 'grov' fyr med pondus. Jeg har fått litt sansen i det siste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.