Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en jente på 16 år, og jeg har virkelig begynt å lure på om det er noe galt med meg.

Jeg er veldig agressiv, og jeg klarer aldri å konsentrere meg, jeg elsker å trene for da får jeg ut agrissjon.

Noen ganger klikker jeg helt på banen å slår folk.

Det har også hendt to ganger at jeg har slått ned gutter som er 180 og kjempe sterke og jeg er 165, og stoppet når jeg så at de begynte å blø.

den ene gangen tenkte jeg ikke ikke det hele tatt og jeg brydde meg ikke om han blødde, det måtte 2 voksne menn til for å dra meg vekk fra han.

Jeg har fått høre at det er fordi jeg ikke klarer å kontrollere sinnet mitt, men nå i det siste, når jeg blir irritert på folk , så ser jeg for meg at jeg f.eks. slår hodet dems i veggen eller stikker de med kniv, også får jeg en god følelse inni meg, sånn, at jeg blir glad inni meg. denne følelsen og disse tankene skremmer meg, og jeg har begynt å bli redd meg selv.

det er vanskelig å forklare over internett, men jeg må få svar, for jeg vil ikke ha det sånn.

jeg går også veldig mye rundt og er lei meg,og jeg gråter aldri, og når jeg sier aldri, så vil det si at når andre gråter så bare står jeg å ser på dem..

Skjønner ikke hva som skjer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203305-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lulla-83-

Synes du skal sørge for å få snakket med enten lege eller helsesøster om dette. Tror du at du klarer å snakke med fastlegen din?

Hei du:)

Huff, det høres ikke ut som du har det så bra.

Du må snakke med noen, hva med helsesøster? Vær helt ærlig og fortell det samme som du fortalte her. Hvis du synes det er lettere, så kan du ta en utskrift av innlegget og gi han/henne.

Ikke vær redd for å være ærlig og fortelle ting nøyaktig som de er. Det er ingen som vil dømme deg, men sannsynligvis synes synd på deg!

Har du hørt om adhd? Nå sier ikke jeg at du har det, men det kan være en mulighet. Det er i såfall hjelp å få!:)

Jeg håper du tar kontakt med noen, så du kan finne ut av dette og få hjelp. Det er viktig at du tar tak i dette så tidlig som mulig og ikke tenker at "det sikkert går over av seg selv". -Kanskje det gjør det, men la det være opp til noen voksne å vurdere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203305-gal/#findComment-1452195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...