Gjest En storfornøyd Julie=) Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hei alle sammen jeg ville egentlig bare si at dersom noen lurer på ting ang plastisk operasjon så kan jeg sikkert svare på en del spørsmål!! Jeg ble operert for 5 måndeder siden, og er kjempefornøyd!!! jeg er 175 cm høy, veier 58 kilo, og la protesen over muskelen. før operasjonen bodde jeg omtrent her inne, fikk massse hjelp, så vil gjerne hjelpe de som sliter med spørsmål om alt mulig rart jeg sikkert slet med og. og takk til alle dere som svarte meg!!! klem julie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203308-har-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-plastisk-operasjon-pupper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella1983 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei Husker du hvor mye du la inn? Jeg er 175, 60 omtrent.. og tenkte litt på sånn200/230.. mens legen mente 300/260 var ok dersom jeg ville ha en B str... Er omtrent A nå.. men er så redd for å få "pamela" pupper! Skummelt det der med str! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203308-har-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-plastisk-operasjon-pupper/#findComment-1469131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lix85 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei Husker du hvor mye du la inn? Jeg er 175, 60 omtrent.. og tenkte litt på sånn200/230.. mens legen mente 300/260 var ok dersom jeg ville ha en B str... Er omtrent A nå.. men er så redd for å få "pamela" pupper! Skummelt det der med str! hei=) det er kanskje veldig lenge siden du spurte om dette?? jeg er hvertfall ganske lik deg, er 174, og veier 58 kilo. jeg la inn 260, og er veldig fornøyd. er ikke noe fint med en superstor overgang, og hvertfall ikke fint med stooore pupper når man er tynn, og smal, det er hvertfall jeg=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203308-har-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-plastisk-operasjon-pupper/#findComment-1480390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hianina Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hei=) det er kanskje veldig lenge siden du spurte om dette?? jeg er hvertfall ganske lik deg, er 174, og veier 58 kilo. jeg la inn 260, og er veldig fornøyd. er ikke noe fint med en superstor overgang, og hvertfall ikke fint med stooore pupper når man er tynn, og smal, det er hvertfall jeg=) Hei! Jeg mistet puppene mine etter amming for snart tre år siden og jeg er så lei meg for det... ikke at de var så store før, men de satt i alle fall litt lenger opp og var fastere. Begynner nå å leke med tanken å gjøre noe med det - men jeg aaaaner ikke noe om bryst-forstørrelse altså... Kostnad, risikoer, størrelser, typer hvor man skal gjøre det (bor ikke i Oslo...) Skjønner at det helt sikkert finnes masse info rundt omkring så jeg får vel starte søket. Før var det magen som plaget meg mest - men nå ser jeg at de små puppene gjør fryktelig mye med utseende mitt... Jeg vil ikke at det skal se unaturlig ut, så det kan ikke bli store - men faste og fine. Men kostnad? Blir glad visst du har gode råd - og hvor jeg skal søke informasjon uten å bli helt skremt... Høres så bra ut for så mange! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203308-har-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-plastisk-operasjon-pupper/#findComment-1489545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleA86 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Jeg mistet puppene mine etter amming for snart tre år siden og jeg er så lei meg for det... ikke at de var så store før, men de satt i alle fall litt lenger opp og var fastere. Begynner nå å leke med tanken å gjøre noe med det - men jeg aaaaner ikke noe om bryst-forstørrelse altså... Kostnad, risikoer, størrelser, typer hvor man skal gjøre det (bor ikke i Oslo...) Skjønner at det helt sikkert finnes masse info rundt omkring så jeg får vel starte søket. Før var det magen som plaget meg mest - men nå ser jeg at de små puppene gjør fryktelig mye med utseende mitt... Jeg vil ikke at det skal se unaturlig ut, så det kan ikke bli store - men faste og fine. Men kostnad? Blir glad visst du har gode råd - og hvor jeg skal søke informasjon uten å bli helt skremt... Høres så bra ut for så mange! hei hei:) lenge siden du skrev dette men hadde vært kjekt å snakket med noen om dette. skal oppereres om 16 dager og har endel spørsmål. usikker på hvor mye jeg skal legge inn, arret og over eller under muskelen. Er 1,60 og 55 kg. vil gå fra en liten a til c. legen anbefalte å legge det over muskelen og lurer på om du er fornøyd med det selv? er redd for at det skal se mer unaturlig ut. har hørt at de legger det under på de som er veldig tynne, er selv slank, ikke TYNN men likevell. har for meg at det skulle bli ca 360 ml å gå fra liten a til c, men har lest alle innleggene her og ifølge de skal dett bli litt for stort for meg. hvor har du arret? han vil legge det rundt brystvorten men jeg fikk bestemme alt selv (dvs over el under, arret og størrelsen) masse spm og langt, sorry, mye å tenke på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203308-har-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-plastisk-operasjon-pupper/#findComment-1715654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.