Gå til innhold

HERPES

Gjest nyfikenpiken23

Anbefalte innlegg

Gjest nyfikenpiken23

Hei.jeg har nå fått herpes og har noen sp mål. 1:er dette noe man kan gå rundt m i mange år? d har jeg nemlig lest. og skjønner ikke så mye om dagen ang dette...fordi min sexpartner som jeg tror kan ha smittet meg sier han hadde et sår på penis for litt siden og sjekket seg men da legen hans tok prøve av såret viste d seg da å være bare en vanlig infeksjon/betennelse. Hans x har hatt herpes men de hadde visst bare sex utenom utbruddene, og var forsiktig. Han har hatt et forhold til meg i ettertid på 6mnd..og jeg har ikke merket noe før, men jeg pluts fikk utbrudd..d jeg lurer på er: hvis ikke den prøven slo ut herpes virus, etter at han har hatt sex m sin x, betyr d da at han ikke har d eller hva? isåfall så skjønner jeg ikke hvor jeg har fått d fra..greit nok at han ikke merker kanskj utbrudd men prøven han tok ville vel da sagt at han hadde herpes el hva?? hilsen forvirret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203457-herpes/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Det er litt merkelig at du har påvist herpes hvis han er den eneste du kan ha fått det fra. Herpes forsvinner aldri, og man kan bli smittet/smitte andre selv om man ikke har utbrudd, selv om sjansen er mindre enn under et utbrudd. Sjansen er aller størst rett før et utbrudd. Det kan også smittes fra munn till kjønn og omvendt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203457-herpes/#findComment-1480308
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...