mirima82 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg lurer på om jeg kan ha leddgikt. Jeg gikk til legen min for 3 mnd. siden fordi jeg hovner sånn opp i hendene (spesielt fingrne) og føttene. Jeg tok en blodprøve da for å se om kanskje det var det. Den var det ble ikke påvisst noe. Men jeg har de siste månedene mistet masse gulvet, hatt litt dårlig kraft i fingrene. I tillegg til at jeg hovner opp har jeg smerter i begge håndledd samt fingrer. Smerten i fingrene er ikke lik som i håndleddene. Det er ikke alltid at smerten er på samme sted. En dag er det noen fingere en annen dag er det noen andre fingre. Om kveldene er jeg ofte stiv i kroppen. Her en kveld måtte jeg til og med klippe gifteringen min for jeg hovnet sånn opp i ringfingen. Vet du hva dette event. kan være?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203463-har-jeg-leddgikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.