Gå til innhold

...


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Ingenting virker på meg. jeg er et håpløst case.Orker ikke mer. Å det er bar dumt at jeg skriver det her innlegget, men e r bare så fortvilt nå

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vallergan

huff.. vet dessverre litt for godt hvordan du har det nå. Men du vet at det kommer til å bli bedre. At du bare er inne i en veldig tøff periode.

skriv gjerne mer om hva som gjør at du har det ekstra vondt i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. vet dessverre litt for godt hvordan du har det nå. Men du vet at det kommer til å bli bedre. At du bare er inne i en veldig tøff periode.

skriv gjerne mer om hva som gjør at du har det ekstra vondt i dag

Tusen takk for svar. hadde ikke forventet det. Fint menneske du. Orker ikke skrive så mye dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør deg til et håpløst case? Hva er det du ikke får til som du synes du burde klare?

Gå ut, studere, spise, sove. Klarer ingneting. Ikke være normal. Til og med psykologen har gitt meg opp tror jeg. Det verste er at jeg ikke en gang klaree å gjøre slutt på det.

Takk frosken for at du bryr deg. Men jeg fortjener det ikke, jeg er egentlig bare en egoist og sytepave uten selvkontroll.Sikkert psykopat og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut, studere, spise, sove. Klarer ingneting. Ikke være normal. Til og med psykologen har gitt meg opp tror jeg. Det verste er at jeg ikke en gang klaree å gjøre slutt på det.

Takk frosken for at du bryr deg. Men jeg fortjener det ikke, jeg er egentlig bare en egoist og sytepave uten selvkontroll.Sikkert psykopat og.

Hvorfor tror du at psykologen har gitt deg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad du skrev så mye som du orket å skrive, koma. Jeg regner med du har det ganske vondt.. Disse små innleggene er viktige, de signaliserer hvor fortvilende det er når man mister språket og for oss som vil hjelpe deg; vi kommer til kort. Men, akkurat nå er språket, ordene, det eneste vi har.

Når du klarer så skriv litt mer..om hva som er vanskelig. Kanskje vi kan bidra med noe.

gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at psykologen har gitt deg opp?

Vet ikke..har den følelsen. Hun virker skuffet.Ikke lett å forklare. Jeg er med i et gruppeopplegg, men føler som jeg ødelegger alt. Jeg venter bare på å få sparken som pasient.Så kanskje jeg skal slutte liksågodt. Når det ikke hjelper uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke..har den følelsen. Hun virker skuffet.Ikke lett å forklare. Jeg er med i et gruppeopplegg, men føler som jeg ødelegger alt. Jeg venter bare på å få sparken som pasient.Så kanskje jeg skal slutte liksågodt. Når det ikke hjelper uansett.

I kveld har du helt mistet hodet ditt...*s* Du vet vel egentlig at du fortsatt har gått i behandling svært kort tid, og at det ikke alltid er mulig å få til store forbedringer på kort tid.

Fantasien om at du vil bli kastet ut av behandling, er et element i terapien, og er du tøff forteller du om tankene du har hatt rundt dette i neste time.

Når jeg leser det du skriver i kveld, så tenker jeg at du er kjempesint, men at jeg ikke vet hvem du er sint på eller hvorfor du er sint - men det vet neppe du heller, kanskje...

Du er ikke spesielt håpløs tror jeg - bare sånn helt gjennomsnittlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad du skrev så mye som du orket å skrive, koma. Jeg regner med du har det ganske vondt.. Disse små innleggene er viktige, de signaliserer hvor fortvilende det er når man mister språket og for oss som vil hjelpe deg; vi kommer til kort. Men, akkurat nå er språket, ordene, det eneste vi har.

Når du klarer så skriv litt mer..om hva som er vanskelig. Kanskje vi kan bidra med noe.

gode tanker fra

Takk. Blir rørt jeg. At noen gidder svare på det her. Jeg har bare kaos i hodet, så får ingenting fornuftig ut selv om jeg gjerne ville. Og ingen kan nok hjelpe meg heller dessverre. Kan bare hjelpe meg selv, men når jeg ikke klarer det så går det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har du helt mistet hodet ditt...*s* Du vet vel egentlig at du fortsatt har gått i behandling svært kort tid, og at det ikke alltid er mulig å få til store forbedringer på kort tid.

Fantasien om at du vil bli kastet ut av behandling, er et element i terapien, og er du tøff forteller du om tankene du har hatt rundt dette i neste time.

Når jeg leser det du skriver i kveld, så tenker jeg at du er kjempesint, men at jeg ikke vet hvem du er sint på eller hvorfor du er sint - men det vet neppe du heller, kanskje...

Du er ikke spesielt håpløs tror jeg - bare sånn helt gjennomsnittlig:-)

Måtte smile litt nå faktisk:) Nei jeg er ikke sint, jeg er aldri sint, jeg. Akkurat nå kjenner jeg mest for å gråte, men det er også en av tingene jeg ikke klarer. så jeg sitter her ganske apatisk og burde jolegge meg. Men..ja..å få sove kan jeg vel bare glemme. Får ikke du heller sove,frosken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Blir rørt jeg. At noen gidder svare på det her. Jeg har bare kaos i hodet, så får ingenting fornuftig ut selv om jeg gjerne ville. Og ingen kan nok hjelpe meg heller dessverre. Kan bare hjelpe meg selv, men når jeg ikke klarer det så går det jo ikke.

Prøv å få lagt deg slik at natten ikke blir så lang. Du kan etter all sannsynlighet hjelpes, men det kommer til å ta en del tid. Dessverre ble du gående å vente lenge på behandling; virker som om ting ble ganske fastlåst i ventetiden.

Det er vanlig å føle seg verre den første tiden i behandling.

Ha en best mulig natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte smile litt nå faktisk:) Nei jeg er ikke sint, jeg er aldri sint, jeg. Akkurat nå kjenner jeg mest for å gråte, men det er også en av tingene jeg ikke klarer. så jeg sitter her ganske apatisk og burde jolegge meg. Men..ja..å få sove kan jeg vel bare glemme. Får ikke du heller sove,frosken?

Jeg bare somler med å legge meg, sovner momentant når jeg legger hodet på puten.

Og så tror jeg fortsatt at du kanskje er sint, bare at din måte å være sint på er litt forskjellig fra min. Kan være vanskelig å kjenne at man er sint.

Natta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Blir rørt jeg. At noen gidder svare på det her. Jeg har bare kaos i hodet, så får ingenting fornuftig ut selv om jeg gjerne ville. Og ingen kan nok hjelpe meg heller dessverre. Kan bare hjelpe meg selv, men når jeg ikke klarer det så går det jo ikke.

ser du.. du klarte det. Du har snakket med frosken og du klarte å sette mer og mer ord på hva det er som plager deg. Du er flink og slettes -ikke- håpløs.

Hvil deg nå koma, -i morgen kommer en ny dag.

gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare somler med å legge meg, sovner momentant når jeg legger hodet på puten.

Og så tror jeg fortsatt at du kanskje er sint, bare at din måte å være sint på er litt forskjellig fra min. Kan være vanskelig å kjenne at man er sint.

Natta:-)

Natta, sov godt! Og takk for at du gadd å bruke tid på en håpløs liten dust! Snill du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du.. du klarte det. Du har snakket med frosken og du klarte å sette mer og mer ord på hva det er som plager deg. Du er flink og slettes -ikke- håpløs.

Hvil deg nå koma, -i morgen kommer en ny dag.

gode tanker fra

Hehe, ja hun fikk visst lokket ut litt likevel..Dyktig den frosken..

Takker og ønsker deg en god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aldri for sent...

Kjære deg,

Jeg nekter å tro at du er et håpløst case og at psykologen din har gitt deg opp, slik du skriver.

Du skriver i hvert fall godt, og jeg tenker at kanskje det kan være noe for deg? Å skrive ut endel ting kan være fint. Av og til får man mye bedre styr på tankene sine på den måten.

Husk at alle som sliter har perioder da de føler seg fullstendig håpløse og at ingenting er verdt noe. Men det ER ikke sånn!

Fortell psykologen din om akkurat dette. Ta gjerne med deg utskrifter om det er vanskelig å si det.

Fortsett å bruke dette forumet, fortsett å uttrykke deg - og vær så snill, fortsett å holde ut. :-)

Det blir bedre. Etter hvert.

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja hun fikk visst lokket ut litt likevel..Dyktig den frosken..

Takker og ønsker deg en god natt

frosken er god, det er du også.. :-)

sov godt lille koma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Jeg nekter å tro at du er et håpløst case og at psykologen din har gitt deg opp, slik du skriver.

Du skriver i hvert fall godt, og jeg tenker at kanskje det kan være noe for deg? Å skrive ut endel ting kan være fint. Av og til får man mye bedre styr på tankene sine på den måten.

Husk at alle som sliter har perioder da de føler seg fullstendig håpløse og at ingenting er verdt noe. Men det ER ikke sånn!

Fortell psykologen din om akkurat dette. Ta gjerne med deg utskrifter om det er vanskelig å si det.

Fortsett å bruke dette forumet, fortsett å uttrykke deg - og vær så snill, fortsett å holde ut. :-)

Det blir bedre. Etter hvert.

Stor klem fra meg

Hei du:)

Leste svaret ditt i natt, men klarte ikke skrive tilbake da.Tusen takk for klemmen og fine ord iallfall!Setter veldig pris på det. Men flink til å skrive?!? Jeg, huh?

Håper du får en fin dag

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...