Gå til innhold

Vonter


Gjest smertefull

Anbefalte innlegg

Gjest smertefull

Jeg har fått så mange vondter i det siste........I hoftene, i anklene, i knærne.Er ikke hoven i leddene, bare vondt.Er 36 år.Om morgene da klarer jeg nesten ikke stå på bena.Det går bedre når jeg er kommet i bevegelse.Men hvis jeg sitter i mer enn 5 min da er jeg stiv i muskler og ledd.Var hos legen, alle prøver ok.Noen som har det slik som meg eller som vet hva dette KAN være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sånn har jeg også det....det er nok alderen :o)

Fra spøk til alvor, det kan være så mye, revmatiske sykdommer er ikke alltid så lett å påvise. Jeg sliter med det samme, spesielt om morningen, har alltid blitt avfeid med at det er muskulaturen som er stiv, men nå etter mange år har de funnet noe på blodprøvene som kan tyde på at det er noe revmatisk.

Så ikke gi opp, krev at legen undersøker deg skikkelig, flere prøver, røntgen, evt få time hos en revmatolog.

Uansett så er det alltid viktig å holde seg i form, spesielt hvis det er noe revmatisk, da holder man sykdommen bedre i sjakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladiol

Slik hadde jeg det også i mange år.

Etter et akutt utbrudd begynte jeg med medisiner for revmatisme og føler jeg har blitt et nytt menneske.

Mine prøver er ikke slik at det kan stilles noen diagnose, men mange av verdiene er forhøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...