flisa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 ja kanskje jeg skulle slå to fluer i en smekk? Det er en kjekke karer som bygger utenfor huset mitt. Den ene var behjelpelig da jeg hadde trøbbel med sykkelen min sist. Kanskje jeg skal spørre om han kan måle meg også? Det MÅ jo bare bli vellyket! ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Tullebukk. ) Still deg på golvet med helene inntil veggen og føttene nesten inntil hverandre. Legg en bok eller noe annet på hodet inn mot veggen og sett en strek i underkant av boka. Mål så høyden fra golvet og opp til streken med linjalen... he he:) Jeg trodde egentlig at det var en fleip med denne linjalen fordi jeg i et annet innlegg klaget over at jeg var så liten av vekst:) ja ja morsomt blir det iallefall 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 he he:) Jeg trodde egentlig at det var en fleip med denne linjalen fordi jeg i et annet innlegg klaget over at jeg var så liten av vekst:) ja ja morsomt blir det iallefall Fant du ut hvor lang du er da? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Fant du ut hvor lang du er da? har lånt målebånd av naboen men jeg mener da bestemt at jeg er høyere enn 156 hm... Skal jeg ha hodet rett frem eller bøye det når jeg måler? 0 Siter
Gjest hode ved måling Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 har lånt målebånd av naboen men jeg mener da bestemt at jeg er høyere enn 156 hm... Skal jeg ha hodet rett frem eller bøye det når jeg måler? vannrett 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 har lånt målebånd av naboen men jeg mener da bestemt at jeg er høyere enn 156 hm... Skal jeg ha hodet rett frem eller bøye det når jeg måler? Du skal stå helt strak i kroppen, med blikket rett fram. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 har lånt målebånd av naboen men jeg mener da bestemt at jeg er høyere enn 156 hm... Skal jeg ha hodet rett frem eller bøye det når jeg måler? Rett frem. ) Men du er jo lang! Bøyer mine 152,5 cm i støvet for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.