Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidlig på forsommeren begynte det hele, under en veldig stresset periode på jobben med mye overtid. Det arter seg som kribling og kløe under huden. Det gir ingen utslag på huden. Kriblingen flytter seg rundt på kroppen, er sjelden lenge på samme sted. Etter å ha hatt det slik i noen uker, kom jeg på at jeg kunne forsøke Zyrtec. Det hjalp, men jeg må ta en Zyrtec ca. hver 2./3. dag. Om jeg ikke tar noe så føles det som jeg skal gå amokk slik som det kribler.

Tenkte først at det kunne være en stressreaksjon, men dette fortsatte både i ferien og etterpå nå selv om stresset på jobb har gitt seg. Jeg tenkte også at det kunne være en reaksjon på flotthalsbåndet (kjøpt hos veterinær) hunden min (puddel) fikk i den tiden. Det er nå halvannen måned siden det ble tatt av hunden, og kriblingen har fortsatt. Om jeg skulle reagere på hunden så burde det kanskje arte seg på annen måte, f.eks. i luftveiene, øynene eller utslett?

Vil veldig gjerne ha noen tips om hva det muligens kan skyldes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203718-kl%C3%B8ekribling-under-huden/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...