Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skriver angående min samboer som er har vært plaget med svimmelhet i lang tid. Han arbeider med å kjøre trailer så derfor er han sykmeldt nå. Han sier selv det noen ganger er så ille at han nesten syncoperer. Han sier at han er rar og liksom "utenpå" seg selv. Han har blitt utredet av en ØNH-lege, men han fant ikke mye. Det har blitt tatt CT av fremre del av ansikt med negativt funn. Min samboer er ikke den som syter av ingenting, men nå sier han til meg at dette virkelig plager han. Det fremtrår mest når han kjører bil, men også når han er hjemme. Sitter, står ligger osv. Han skal nå ta ultralyd av halskar.

Har du noen anelse eller råd om hva han skal gjøre. Han kan ikke fortsette slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20389-svimmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odrun

Kjære kirs !

Denne spalten handler om hodepine, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som spør om svimmelhet ??

Kjære dr. Salvesen

Jeg synes ditt svar her virker veldig arrogant.

Jeg har selv hatt veldig mye hodepine, og ble etter hvert svimmel. Svimmelheten tok etter hvert overhånd, og da ble hodepinen som en liten bagatell å regne. Da er det ganske naturlig å spørre om det som er mest plagsomt. Dessuten kan man jo gå ut i fra at en nevrolog vet litt om svimmelhet. - Hvis ikke bør du henvise til noen som vet.

Ønsker ikke å gjøre livet ditt surt med dette innlegget, men det går an å være litt mere positiv.

Lykke til med gode svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20389-svimmel/#findComment-92182
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...