Gå til innhold

lese kjærestens sms-meldinger

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• flisa

14

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hadde kansje vært noe annet om du var ung og lækker? ;)

Jeg tror ikke menn er så redd for at middelaldrende bestemødre skal stikke av *mobbmobb*

jeg er 43 og lekker nok så! .)

Høy markedsverdi! - - blant de på 60...*s*

Skrevet

På 60?

Har ikke du høy markedsverdi blant litt yngre menn også? Jeg mener å ha lest at gubben din er 52 år?

Han har nok vett på å verdsette det han har :)

Skrevet

På 60?

Har ikke du høy markedsverdi blant litt yngre menn også? Jeg mener å ha lest at gubben din er 52 år?

Han har nok vett på å verdsette det han har :)

joda - ville bare ikke skremme han! hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dere har det slik som oss.

unntaket er dol. Alt jeg skriver her er hemmelig.

Gjest Kamillete
Skrevet

Jada, jeg har sett bilde av deg med sneipen i kjeften =)

Men klarte du å stupe røyken til slutt? synes å huske du sleit med den røykeavvenninga di :P

Gjest Kamillete
Skrevet

Hehe, ja nå kan du lure nå:-)..hva trodde du?

Ikke over 30 iallefall, sånn som du har erotisert visse damer her.

Fant jeg på et nytt ord nå?

Jeg skjønner nå at du må være over 50(gisp)!

Skrevet

joda - ville bare ikke skremme han! hehe

Er han fotsatt her på dol? Jeg har ikke sett nicket hans på lenge...

Skrevet

Ikke over 30 iallefall, sånn som du har erotisert visse damer her.

Fant jeg på et nytt ord nå?

Jeg skjønner nå at du må være over 50(gisp)!

Hehe, nei jeg er ikke over 50:-)

Men gamle griser kan også erotisere kvinner skjønner du:-)

Gjest Kamillete
Skrevet

Hva sier kona til det da? eller er det din lille, spennende hemmelighet kansje?

Gjest Kamillete
Skrevet

Men klarte du å stupe røyken til slutt? synes å huske du sleit med den røykeavvenninga di :P

STUMPE så klart =)

Skrevet

Jeg sluttet 1.september 1999 :) har ikke smakt etterpå.

Men har du sett bilde av meg med røyk altså? mystisk...

Gjest Kamillete
Skrevet

Jeg sluttet 1.september 1999 :) har ikke smakt etterpå.

Men har du sett bilde av meg med røyk altså? mystisk...

Ja, det er jeg nesten sikker på at jeg så en gang. Du satt på en stol eller krakk, hadde kort, litt pistrete brunt hår(sorry beskrivelsen), alvorlig blikk, å enten rulla en røyk eller hadde en i kjeften.

Kan det stemme?

Tror det var rundt røykeavvenningstida.

Skrevet

Er han fotsatt her på dol? Jeg har ikke sett nicket hans på lenge...

Nei han er ikke her -men jeg roper noen ganger til han at han skal gå inn og lese ditt og datt.

Han har ikke fått svart skjerm fordi om han er utestengt - :)

Skrevet

Ja, det er jeg nesten sikker på at jeg så en gang. Du satt på en stol eller krakk, hadde kort, litt pistrete brunt hår(sorry beskrivelsen), alvorlig blikk, å enten rulla en røyk eller hadde en i kjeften.

Kan det stemme?

Tror det var rundt røykeavvenningstida.

Nei det stemmer ikke - det bildet som er lagt ut her - fra fisketuren til Spirea og meg, har vært sladdet - og da satt jeg på en krakk i gresset med et glass hvitvin! :)

Skrevet

Hva sier kona til det da? eller er det din lille, spennende hemmelighet kansje?

Som jeg har sagt, vi har få hemligheter for hverandre. Hun kjenner nicket mitt og leser titt og ofte her inne.

Hvis andre med hånden på hjertet ikke gjør verre ting enn å flørte litt på nettet etter 30 års samliv, så kan de gjerne få lov til å kritisere meg. Men de er det nok svært, svært få av, selv om de ikke nødvendigvis gjør stort galt ellers.

Ingen av oss er sjalue og som jeg sa, vi har aldri hatt en eneste samtale eller krangel som gjelder sjalusi.

Skrevet

Som jeg har sagt, vi har få hemligheter for hverandre. Hun kjenner nicket mitt og leser titt og ofte her inne.

Hvis andre med hånden på hjertet ikke gjør verre ting enn å flørte litt på nettet etter 30 års samliv, så kan de gjerne få lov til å kritisere meg. Men de er det nok svært, svært få av, selv om de ikke nødvendigvis gjør stort galt ellers.

Ingen av oss er sjalue og som jeg sa, vi har aldri hatt en eneste samtale eller krangel som gjelder sjalusi.

Nei, likegyldighet gjør ikke akkurat at man begynner å krangle, eller blir sjalu. For det er det man har blitt om ingenting påvirker en. Slik du holder på her inne BURDE hun blitt sjalu...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sist du skrev hvor gammel du er, var du 47. Jeg husker det så godt fordi du er like gammel som en viss annen kar jeg kjenner;)

Så visst du ikke lenger er 47, så må du være 48.

Gjest Kamillete
Skrevet

Nei, likegyldighet gjør ikke akkurat at man begynner å krangle, eller blir sjalu. For det er det man har blitt om ingenting påvirker en. Slik du holder på her inne BURDE hun blitt sjalu...

umm...

Han er slem ;)

Jeg har ærlig talt blitt forbanna om høvdingen her hadde gjort det samme. Og ungene ville gremmes :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...