Gå til innhold

lese kjærestens sms-meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

unntaket er dol. Alt jeg skriver her er hemmelig.

*LOL*

Ja, det er jo ingen som ser hva du skriver her!

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• flisa

14

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest kalendria
Skrevet

Tekstmeldinger er personlig.

Jeg, som avsender av sms, sender meldinger til mine venner, og da forventer jeg at leseren av meldingene jeg sender leses av den jeg sender meldingene til.

Ikke hans kjæreste.

Det her går ikke bare på om dere stoler på hverandre eller ikke, deres eventuelle mistillit er deres greie, men av respekt for den som sender meldingen skal selvfølgelig ingen andre enn den meldingen er ment til lese den.

Det er helt utrolig at dette i det hele tatt skal debatteres av voksne mennesker.

Poenget er jo at vi ikke har mistillit mellom oss. Nettopp derfor kan jeg ikke skjønne hvorfor det er noen stor sak om han leser mine og jeg leser hans post, meldinger osv. I praksis gjør vi det sjelden, men det er ikke noen stor sak om jeg "forgriper" meg på hans mobil eller omvendt.

Vi lever i et åpent og hemmlighetsløst ekteskap, og det er det viktigste for oss. Ekteskapet vårt er viktigere enn evt. venners forventninger til oss også, og det får folk rundt oss akseptere. Når det er sagt, så leser ingen av oss sms og brev fra nære venner som opplagt bare er ment for den andres øye. Men det går det da fint an å la være å gjøre uten å bannlyse mailbox og sms.

Skrevet

Hvorfor tolker du det at ikke jeg synes noe om din nettflørting til at jeg har vært verre enn deg? besynderlig, da jeg nettopp ikke liker slik oppførsel.

Det du skrev der understreket vel mitt poeng, at du og din frue er rimelig leie hverandre og likegyldige til hverandre når du prøver å fremstå som en helt som faktisk har greid å la være å gjøre annet enn å flørte med andre damer. Ja, du er virkelig en helt som ikke har knullet andre... eh,,?

Kanskje et fokus på partneren kunne hjelpe til å gjøre et forhold på 30 fra et helvet til himmel? For du virker lite fornøyd må jeg si.

Du er nok ikke den eneste som har gjort den feilen å fokusere på flørting med andre damer heller enn å flørte med kjæresten for å holde spenningen i hverdagen oppe.

*lol*.....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Ja, det er jo ingen som ser hva du skriver her!

Alle dere andre selvsagt;)

Men jeg skriver så mye rart her inne, at han skal holdes utenfor.

Har jo kritisert han også innimellom, men det skal jeg slutte med;)

Skrevet

Dette kan jo bare han svare på, men han sier de har vært sammen i 30 år.

Vedkommende beskylder meg for å tolke mye når det gjelder h*n, men se hva h*n tolker selv, jeg fikk meg i alle fall en god latter, hehe.

Det er av og til lurt å se seg selv i speilet.

Skrevet

Alle dere andre selvsagt;)

Men jeg skriver så mye rart her inne, at han skal holdes utenfor.

Har jo kritisert han også innimellom, men det skal jeg slutte med;)

:)

Og jeg som trodde at du spøkte...

Jeg gikk nok i fella: "På seg selv kjenner man andre" siden mannen min kjenner nicket mitt. Jeg vet ikke hvor ofte han er inne og leser, men jeg har helt bevisst vist han noen av flørte-trådene jeg har deltatt i. Dette for at han ikke tilfeldigvis skulle snuble over dem og misforstå.

Ellers så tror jeg ikke at jeg har sagt noe negativt om mannen min her (leser du dette, kjære?), men det har jeg heller ikke hatt grunn til.

Som jeg har sagt før her på dol: Han er drømmemannen min :-)

Gjest kalendria
Skrevet

For meg høres det underlig ut at dere både leser hverandres post, tekstmelinger og e-post. Jeg synes slikt er privat. Ikke dermed sagt at man skal hemmeligholde innholdet, men en må ha i mente at avsender har tiltenkt innholdet til én person. Skriver jeg til en venninne, det være seg brev, e-post eller sms, regner jeg med at det er hun som leser den og ikke hennes mann, eller andre.

Skjønner at jeg formulerte meg feil, siden alle oppfatter det sånn at vi på død og liv MÅ lese hverandres post av ymse slag. Det verken må eller gjør vi.

Og vi leser ikke post fra andre som åpenbart er veldig personlig for avsender. Men det oppdager vi jo temmelig raskt dersom vi åpner en epost (har som sagt felles mailbokst).

Men det er ikke noe poeng for oss å hemmeligholde ting, og begge er helt klar over at den andre har full tilgang til post og mobiler. Og jeg ville nok blitt skeptisk dersom han plutselig hadde lagt masse innsats inn i å skjule sånt fra meg. Synes det er merkelig med forhold som liksom skal være nære, men hvor det er nødvendig å skjule/sile informasjon til den andre.

Gjest kalendria
Skrevet

Min mann ville aldri nekte meg å lese hans mail, og jeg ville ikke nektet ham det heller. Til tross for dette ville det aldri fallt meg inn å lese hans mail og meldinger eller åpne hans brev (og vice versa). NOE må man da få ha for seg selv, selv om man er gift. For meg er det viktigere å vise ham at jeg stoler på ham og at jeg ser på ham som et voksent selvstendig menneske, enn det er å "bevise" at jeg ikke har gjort noe galt..

Når det er sagt så hender det at han får et innmari spennede brev, og da står jeg med det i hånda og tripper på trappa når han kommer hjem. Har fått ham til å åpne brev før han var kommet inn døra, men om han da hadde valgt å ikke fortelle meg hva det var måtte jeg pent respektert det.

Det at vi stoler på hverandre, tar vi som en selvfølge. Ingen av oss trenger noe bevis på det, i form av å være "bannlyst" fra sms'er osv.

Hadde jeg begynt å mistenke at han var utro, hadde jeg først tatt det opp med ham. Men innrømmet han det ikke, og den mistenkelige atferden fortsatte, ville jeg kastet meg over mobilen hans uten snev av dårlig samvittighet! Dersom noen bedrar meg, har jeg rett til å få vite det, uansett hvilke grep jeg måtte ty til (bortsett fra tortur og mord...)

Gjest hurricane snobb
Skrevet

"Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person"

Samme personER mener du vel? Siden du åpenbart har fulgt med på flørtingen til mrxx, så gjenkjenner du nok nicket mitt.

Vi er i hvert fall fem som flørter regelmessig med ham i tillegg til noen andre slengere innimellom :-)

Nettopp.. han har en hel gjen med beundrere her, for å komme seg gjennom hverdagen.. ikke rart han får hjemme da tydeligvis...

Han er nok et klassisk eksempel på eldre menn som trenger beundring og flørt med yngre damer...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:)

Og jeg som trodde at du spøkte...

Jeg gikk nok i fella: "På seg selv kjenner man andre" siden mannen min kjenner nicket mitt. Jeg vet ikke hvor ofte han er inne og leser, men jeg har helt bevisst vist han noen av flørte-trådene jeg har deltatt i. Dette for at han ikke tilfeldigvis skulle snuble over dem og misforstå.

Ellers så tror jeg ikke at jeg har sagt noe negativt om mannen min her (leser du dette, kjære?), men det har jeg heller ikke hatt grunn til.

Som jeg har sagt før her på dol: Han er drømmemannen min :-)

Jeg har vist han noen innlegg, og da har han sett nicket, men jeg sier at jeg skifter nick hele tiden.(jeg er en liten løgner hehe)

Enda jeg flørter ikke en gang;)

Jeg vil bare ikke han skal lese alt våset jeg lirer ut av meg.

Egentlig har jeg nok ikke noe å frykte, for han er null innterest i slike forum.

Han er drømmemannen min han også da, ihvertfall som oftest. Men altså ikke alltid;o)

Men jeg har ihvertfall ikke vært fristet til utroskap.

Skrevet

Men jeg husker tydelig å ha sett bilde av deg som ikke var sladda en gang(sort-hvitt?), det kan være flere år sia. Du linka til bildet i et innlegg, hadde bilde av mannen og minsta et annet sted og konfirmasjonsbilde av eldsta(med piercing i ansiktet?).

Nei -ikke med røyk.....som jeg kan huske.

Skrevet

Så det er utestengt han er. Det hadde jeg ikke fått med meg.

Jeg trodde han hadde gått over til et annet diskusjonsforum siden meningene hans er så godt kjent her.

Du får hilse ham, han husker meg muligens siden han påstod at jeg er en militærnekter som ikke er villig til å stille opp for landet mitt fordi jeg ikke har avtjent militærtjeneste :-)

Hehe - hilsen skal overbringes!

Gjest Kamillete
Skrevet

"Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person"

Samme personER mener du vel? Siden du åpenbart har fulgt med på flørtingen til mrxx, så gjenkjenner du nok nicket mitt.

Vi er i hvert fall fem som flørter regelmessig med ham i tillegg til noen andre slengere innimellom :-)

mrxx sitter nok å runker bak dataen når han flørter LOL-nøffnøff

Skrevet

Jeg har vist han noen innlegg, og da har han sett nicket, men jeg sier at jeg skifter nick hele tiden.(jeg er en liten løgner hehe)

Enda jeg flørter ikke en gang;)

Jeg vil bare ikke han skal lese alt våset jeg lirer ut av meg.

Egentlig har jeg nok ikke noe å frykte, for han er null innterest i slike forum.

Han er drømmemannen min han også da, ihvertfall som oftest. Men altså ikke alltid;o)

Men jeg har ihvertfall ikke vært fristet til utroskap.

"Jeg vil bare ikke han skal lese alt våset jeg lirer ut av meg."

Hehe, der følte jeg meg litt truffet! Annegunn bruker å si at hun synes førtingen min her er barnslig (hun er snill og poengterer at det ikke er JEG som er barnslig, bare flørtingen).

Jeg forsvarer meg med at jeg er så fornuftig i RL, at det er deilig å leve ut min barnslige side her!

Skrevet

Nettopp.. han har en hel gjen med beundrere her, for å komme seg gjennom hverdagen.. ikke rart han får hjemme da tydeligvis...

Han er nok et klassisk eksempel på eldre menn som trenger beundring og flørt med yngre damer...

"med yngre damer..."

Tusen takk, så snill du er! *SMASK*

Lenge siden noen har omtalt meg som en yngre dame!

Den skal jeg leve lenge på! *Humrer fornøyd*

Skrevet

*lol*...ser du hvilken dårlige egenskaper du selv legger til grunn innleggene dine?

Skrevet

Og om så var?

Så lenge jeg ikke vet det, plager det meg ikke...

Dessuten tror jeg neppe dette er noe å tenne på. Er noen ute etter den type stimuli står mer egnede websider nærmest i kø...

Skrevet

Ikke nå le av skal jeg si deg:-) Jeg har runket mest etter deg her inne da:-)

Gjest Kamillete
Skrevet

Ikke nå le av skal jeg si deg:-) Jeg har runket mest etter deg her inne da:-)

Ja, jeg er skikkelig etterrunket*smigret*

Hvordan gjør du det, sikter du deg inn på nickene?

Gjest hurricane snobb
Skrevet

"med yngre damer..."

Tusen takk, så snill du er! *SMASK*

Lenge siden noen har omtalt meg som en yngre dame!

Den skal jeg leve lenge på! *Humrer fornøyd*

Hvorfor tror du jeg rettet den mot deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...