Gå til innhold

lese kjærestens sms-meldinger

Anbefalte innlegg

Gjest Kamillete
Skrevet

Joda, hvis dere synes det er helt greit å bryte bekjentes tillit ved å gjøre noe som best kan sammenlignes med å åpne personlig post som ikke er ment til dere, så dere om det.

Er du redd for noe?

Kansje skrevet for mange mails og sms, som ikke egner seg for høytlesning? ;)

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• flisa

14

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror leken begynner å gå mot slutten nå når han begynner å bite seg selv i halen *yukk*

Ja, du har rett, så jeg har avsluttet moroa for nå.

Gjest Kamillete
Skrevet

Ja, du virker ikke av de skarpeste her i verden så ikke rart du blir svimmel.

Jeg bare synes det var litt morsomt at du meldte deg frivillig til å være hans flørt, jeg hadde nemlig ikke nevnt noen dame-nick. Noen påstår jo at det ikke er flørt det her, men du meldte deg jo frivillig.

Ikke tenk på det du, blir nok litt komplisert for din enkle hjerne.

Kremt, har du glemt å ta pillene dine i dag?

Gjest Kamillete
Skrevet

Ja, du har rett, så jeg har avsluttet moroa for nå.

Ja, jeg også,det blir for barnslig, men det var moro så lenge det varte! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du redd for noe?

Kansje skrevet for mange mails og sms, som ikke egner seg for høytlesning? ;)

Hva har det med saken å gjøre?

Hva jeg skriver til en kompis eller til en venninne er ment til kompisen eller venninna, ikke deres kjærester.

Kanskje skriver jeg noe personlig som ikke er ment til hele familien.

Gjest Kamillete
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Hva jeg skriver til en kompis eller til en venninne er ment til kompisen eller venninna, ikke deres kjærester.

Kanskje skriver jeg noe personlig som ikke er ment til hele familien.

Tullatullatulla :)

Svært så småhissige vi alle er i dag, snart helga å greier?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tullatullatulla :)

Svært så småhissige vi alle er i dag, snart helga å greier?

Er ikke småhissig, forstår bare ikke enkelte folks mangel på sunn fornuft.

Skrevet

Ja, jeg er skikkelig etterrunket*smigret*

Hvordan gjør du det, sikter du deg inn på nickene?

Ja og jeg treffer hver gang:-)

Gjest Kamillete
Skrevet

Ja og jeg treffer hver gang:-)

Lader du opp med en runde med gressklipperen kansje?LOL

Du kjører vel klipperen over snøen også for å få med deg de deilige vibrasjonene? ;)

Huff, nei nå tror jeg det er på tide å logge av.

Gjest Kamillete
Skrevet

Greit, god helg!

Skrevet

"Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person"

Samme personER mener du vel? Siden du åpenbart har fulgt med på flørtingen til mrxx, så gjenkjenner du nok nicket mitt.

Vi er i hvert fall fem som flørter regelmessig med ham i tillegg til noen andre slengere innimellom :-)

Stemmer det. Vi er da flere som flørter med han på dol da.

Utrolig hva folk gidder å henge seg opp i.

*oppgitt*

Skrevet

Fordi jeg bruker å flørte med mrxx???

Om du ikke mente meg, burde du ha skrevet:"yngre damer, bortsett fra lurulf".

Det virker som om du er veldig opphengt i mrxx, og da burde du ha fått med deg at det ikke er så mange dager siden jeg ble beskylt for å være den som flørtet mest med mrxx. Jeg antar at amber ville benekte det med det sterkeste, men det var nå det som ble påstått.

Mener du ikke meg likevel altså? *Skuffet*

Jeg kunne trenge noen flere å flørte med jeg også. Du er kanskje en yngre mann? *Håpefull*

"Jeg antar at amber ville benekte det med det sterkeste, men det var nå det som ble påstått"

Klart det. ;)

Vi bare er her på ulike tider av dagen. Som seg hør og bør for de to partene av Øvrigheta, hehe. :)

Skrevet

ja, og da er det ok at han er dritlei sin frue og heller vil flørte med smårips på nett?

Det er vel nettopp i lange forhold at å flørte med partneren og holde fokus på den, holde spenningen der er veldig viktig.

Smårips?

Hahahaha! Hvilken alder mener du passer under beskrivelsen smårips? Verken lurulf eller jeg er ihvertfall hva jeg ville betegne som smårips. For smårips er vel under tjue, ikke sant? *lol*

Skrevet

Lader du opp med en runde med gressklipperen kansje?LOL

Du kjører vel klipperen over snøen også for å få med deg de deilige vibrasjonene? ;)

Huff, nei nå tror jeg det er på tide å logge av.

Nei, bruker ikke gressklipperen i tide og utide. Jeg kjører heller mc, for da kan jeg skreve litt mer og få godsaken helt ned på de vibrerende delene.

Det funker like godt for jenter, så du kan gjerne få lov til å sitte på en tur, du vil ikke angre:-)

Skrevet

Nei, bruker ikke gressklipperen i tide og utide. Jeg kjører heller mc, for da kan jeg skreve litt mer og få godsaken helt ned på de vibrerende delene.

Det funker like godt for jenter, så du kan gjerne få lov til å sitte på en tur, du vil ikke angre:-)

Jeg vil sitte på en tur. ;)

Bond-pikene får vel bli med først? *s*

Skrevet

Hvorfor tolker du det at ikke jeg synes noe om din nettflørting til at jeg har vært verre enn deg? besynderlig, da jeg nettopp ikke liker slik oppførsel.

Det du skrev der understreket vel mitt poeng, at du og din frue er rimelig leie hverandre og likegyldige til hverandre når du prøver å fremstå som en helt som faktisk har greid å la være å gjøre annet enn å flørte med andre damer. Ja, du er virkelig en helt som ikke har knullet andre... eh,,?

Kanskje et fokus på partneren kunne hjelpe til å gjøre et forhold på 30 fra et helvet til himmel? For du virker lite fornøyd må jeg si.

Du er nok ikke den eneste som har gjort den feilen å fokusere på flørting med andre damer heller enn å flørte med kjæresten for å holde spenningen i hverdagen oppe.

Du er laaaangt utpå viddene, hurricane snobb.

*himle*

Gjest kalendria
Skrevet

Joda, hvis dere synes det er helt greit å bryte bekjentes tillit ved å gjøre noe som best kan sammenlignes med å åpne personlig post som ikke er ment til dere, så dere om det.

Herlighet for en tulling! Hvor får du det fra at vi svikter vennene våre?

Du må da kunne akseptere at andre gjør ting annerledes, uten å tillegge dem(oss) allverdens skumle hensikter?

Gjest kalendria
Skrevet

Å lese andres post, e-mail, sms, dagbok etc er for meg mangel på respekt. Jeg gidder ikke ha forhold til folk jeg ikke stoler på, er det noe jeg ser er absolutt nødvendig å informere en kjæreste om gjør jeg selvsagt det. Det kunne aldri falle meg inn å gjøre det med andre heller, hva min kjæreste får av e-mail etc er jeg helt uinteressert i.

hvordan kan det være mangel på respekt når man er enige om det?

Gjest kalendria
Skrevet

Så det er mangel på sunn fornuft at jeg og mannen min har en ordning som passer oss, og som vi er helt fornøyde med ?????

Så fint at du har fasitsvar på verden!

HVODRDAN kan dette uskyldige spørsmålet provosere deg så grundig??

Skrevet

Jeg vil sitte på en tur. ;)

Bond-pikene får vel bli med først? *s*

Selvsagt, dere har jo førsteretten. At jeg gir på og bremser så dere sklir frem og tilbake gjør ikke akkurat saken bedre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...