Gå til innhold

lese kjærestens sms-meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører ei runde med dere begge jeg, så dere får kjenne hvordan det er:-)

Mente du en runde hver, eller begge bakpå?

I tilfelle det siste vil jeg sitte i midten :)

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• flisa

14

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kjører ei runde med dere begge jeg, så dere får kjenne hvordan det er:-)

Jippi! :)

Sånn skal det være. Vi gleder oss stort!

*S* *S*

Skrevet

Gjorde nok det ja. Jeg tenker litt innimellom, selv om jeg er blånd. ;) *erte*

hehe vi greier nok å dele mc-turene finfint mellom oss også. :) Mrxx sier nok her som med andre ting, alle får, hehe. *s*

Det er ikke så nøye om alle får, bare vi to får!

Skrevet

Mente du en runde hver, eller begge bakpå?

I tilfelle det siste vil jeg sitte i midten :)

Hvis han mener begge på en gang, så må vi bytte på å sitte i midten altså!. :-D

Det er jo der det er best *s*

Skrevet

Hvis han mener begge på en gang, så må vi bytte på å sitte i midten altså!. :-D

Det er jo der det er best *s*

Men jeg vil sitte i midten først! Dette blir jo rene trekanten ;-)

Skrevet

Men jeg vil sitte i midten først! Dette blir jo rene trekanten ;-)

hehe nettopp. ;-P

Men vi vet fortsatt ikke om det var det mrxx mente, da.

Begge på på en gang mener jeg, eller en om gangen. ;-D

Skrevet

Det er ikke så nøye om alle får, bare vi to får!

Med "alle får" så tenkte jeg såklart på oss, hehe. Øvrigheta ;)

Da er jeg happy. *s*

Skrevet

Med "alle får" så tenkte jeg såklart på oss, hehe. Øvrigheta ;)

Da er jeg happy. *s*

Me too! *S*

Skrevet

hehe nettopp. ;-P

Vi får vel en avklaring etter hvert :-)

Gjest kalendria
Skrevet

Hvor jeg får det fra at dere svikter vennene deres?

Dersom jeg sender en fortrolig sms til Pål, og Kari, Påls kone, leser teksmeldingen jeg sender til pål fordi dere har en slags greie om å åpne hverandres post, så bryter Pål min tillit.

Er det veldig vanskelig å forstå?

Nei, det er ikke vanskelig å forstå, men vi gjør det ikke sånn. Det burde komme fram ca 100 steder i denne tråden.

Men - det er tydeligvis (basert på tråden) ganske vanlig å lese kjærestens sms fra tid til annen dersom man har spurt først, til og med å åpne meldinger som ikke er lest tidligere. Det blir jo like mye tillitsbrudd i forhold til avsender, det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke vanskelig å forstå, men vi gjør det ikke sånn. Det burde komme fram ca 100 steder i denne tråden.

Men - det er tydeligvis (basert på tråden) ganske vanlig å lese kjærestens sms fra tid til annen dersom man har spurt først, til og med å åpne meldinger som ikke er lest tidligere. Det blir jo like mye tillitsbrudd i forhold til avsender, det.

Ja, det er jo det jeg skriver. Dersom jeg sender en melding til Pål og han synes det er greit at Kari sjekker den før han selv vet hva det er, begår han et tillitsbrudd mot meg.

At han først sjekker den, ser at det er noe harmløst og så viser den, er naturligvis noe annet.

Det kan være at jeg skriver noe jeg ikke vil at kjæresten hans skal vite.

For øvrig er det sånn at man etter hvert vet hvem kan kan snakke med og hvem man ikke kan snakke med, for enkelte par deler absolutt alt. Etter noen år på denne kloden kjenner man lusa på gangen og unngår derfor fortrolige samtaler man ikke vil at kjæresten skal vite om med de aktuelle personene, og rådfører seg med andre i stedet.

Sånn unngår man at eventuelle problemer en måtte ha blir samtaleemne på neste jentekveld.

Skrevet

Jeg er helt enig i at snokeri for snokeriets skyld er forkastelig.

Det er ikke det vi snakker om, og ikke sånn vi opplever det.

I 99 % av tilfellene gjelder sms'er, mailer, brev oss begge, ikke bare en av oss. Jeg snakker stort sett med venner, sender ikke mailer og sms med ømfinterlig innhold, og får ingen heller.

Derfor passer denne ordningen oss utmerket.

Jeg synes godt at vi kan ha hemmeligheter for hverandre som gjelder mennesker rundt oss, det har vi natruligvis også Men jeg er veldig glad for at vi knapt har noen hemmeligheter som gjelder oss, og heller ikke har noen grunn til å skjerme hverandre fra innkommen post :)

Da er vi jo enige da :)

Jeg er en annen
Skrevet

Skjønner at jeg formulerte meg feil, siden alle oppfatter det sånn at vi på død og liv MÅ lese hverandres post av ymse slag. Det verken må eller gjør vi.

Og vi leser ikke post fra andre som åpenbart er veldig personlig for avsender. Men det oppdager vi jo temmelig raskt dersom vi åpner en epost (har som sagt felles mailbokst).

Men det er ikke noe poeng for oss å hemmeligholde ting, og begge er helt klar over at den andre har full tilgang til post og mobiler. Og jeg ville nok blitt skeptisk dersom han plutselig hadde lagt masse innsats inn i å skjule sånt fra meg. Synes det er merkelig med forhold som liksom skal være nære, men hvor det er nødvendig å skjule/sile informasjon til den andre.

"Synes det er merkelig med forhold som liksom skal være nære, men hvor det er nødvendig å skjule/sile informasjon til den andre."

Det handler jo ikke om at det er nødvendig å skjule informasjon, mer om at man skal ha tilgang til litt oksygen, selv i et forhold.

Skrevet

hehe nettopp. ;-P

Jeg vil heller si som Ole Brum, ja takk begge deler, det betyr at det blir både en og en og begge samtidig.

Dere trenger ikke å krangle om hvem som skal sitte i midten, for det skal jeg gjøre.

En sitter foran rett foran tanken og en bak......jeg er da ikke dum heller:-)

Dere kan gjerne bytte på.

Skrevet

Jeg vil heller si som Ole Brum, ja takk begge deler, det betyr at det blir både en og en og begge samtidig.

Dere trenger ikke å krangle om hvem som skal sitte i midten, for det skal jeg gjøre.

"En sitter foran rett foran tanken og en bak......jeg er da ikke dum heller:-) Dere kan gjerne bytte på."

Den løsningen var jo enda bedre! Den går vi for! Jeg vet ikke hva som er best; sitte bak deg eller forann, så det er helt ok å bytte på :-)

Skrevet

Det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge, hehe. ;)

Den er vi med på! Ser at lurulf allerede har svart, men jeg er såklart enig, hehe. *s

Du i midten, med en av oss foran og en bak.

Skrevet

Det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge, hehe. ;)

Den er vi med på! Ser at lurulf allerede har svart, men jeg er såklart enig, hehe. *s

Du i midten, med en av oss foran og en bak.

Og da slipper vi å vente på tur også :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...