svartsol Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 heisann! jeg har vært kraftig forkjølet siden torsdag, og vært så og si sengeliggende hele helgen. nå er formen bedre, men jeg har fått øyekatarr. (tror jeg iallefall, våknet idag og øynene var klistret igjen av gul gugge, og er veldig rød og hoven.) har også litt gult belegg på mandlene og ganske nasty slim når jeg pusser nesa/hoster. Det jeg lurer på, er om jeg bør gå til legevakten med øynene mine, eller om det er ufarlig å vente til mandag/tirsdag? jeg husker nemlig at moren min tok meg med til legevakten pga dette når jeg var liten. er ganske redd for å ødelegge de stakkars gluggene mine.. Jeg lurer også på om legene her i bergen kan nekte å behandle meg, da jeg fortsatt har fastlege i en annen by? er nettopp flyttet hit, og har ikke fått ny lege her enda. håper på svar =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204170-%C3%B8yekatarr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.