Gå til innhold

Er det mulig å få håret tilbake på hodet (mann)

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 26 år og har over de siste årene mistet en del hår, spesiellt forran. Dette er noe jeg ikke liker noe særlig og forsøker så godt jeg kan å dekke det til, (dumt at det ikke er moderne med hatter for menn mer). Slik jeg har forstått det er transplantasjon den eneste måten å få håret tilbake på de stedene det mangler? Er det noen her som har erfaring med det? Blir det bra, kan en se at det er transplantert. Vil ikke betale en masse penger for noe som ikke ser ekte ut alikevel. Er det gjordt på en ettermiddag eller må en gå i behandling over tid? Noen som har tips om firmaer som driver med dette som er flinke?

Fortsetter under...

Hei, mannen min har hår nesten som deg tror jeg. Han ta tilskudd av mineraler og bruker en shampoo som stimulerer blodsirkulasjonen.

Hos ham har dette ført til at en del hårsekker igjen har begynt å produsere hår, frisøren trodde det bare ble "babyhår" men det blir sterke hårstrå.

Gjest profile

Jeg kjenner folk som har transplantert hår og det er ikke ok etter noen år.

Jeg anbefaler deg å barbere hodet i steden hvis det plager deg at du har mistet håret. Skinna gutter og menn er kult :o)

Men det er så mye arbeid, blir får overalt også.

• 4 uker senere...

Nisim shampo stanser effektivt hårtap og hvis du bruker deres ekstrakt i tilleg, er det stor sannsynlighet for at du får igjen hår som ikke har vært borte lenger enn 5 år. Produktet leveres med pengene tilbake garanti hvis du ikke er fornøyd. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...