dinsof Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei. Jeg er en kvinne på 30 som fikk konstatert lungebet. av min fastlege. Min datter som er 7 mnd hadde ikke dette ifølge legen. Min datter har over lang tid hostet mye spesielt om natten. Jeg kan høre knitrelyder ved ekspriasjon og hun har ved et par anledninger hostet til hun kastet opp. Ellers er hun stort sett sprek, har ingen feber og spiser stort sett som normalt. Men dette har pågått i ca5-6 uker...først med forkjølelse, feber og nå de siste 2-3 ukene med hoste. Da legen undersøkte henne var hun rød i begge ører. Hun fikk Ventoline mixtur for hosten og etter en uke syns jeg ikke hun er blitt spesielt bedre. Jeg vil helst ikke være hysterisk men er jo redd for at hun har fått barneastma e.l Kan du gi meg noen råd? Mvh SJ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204323-mykoplasmalungebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.