fallaas Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hei. finnes det fler der ute som har sterk hodepine ved menstruasjon? min fastlege har lite å komme med. 0 Siter
idnar3669 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hei ! Snille deg gå til en ny lege! du skal da ikke behøve å ha det slik! Kanskje det kan være migrene?? OG da finnes det hjelp! Ialle fall ville jeg ha " krevet " videre undersøkelser , nevn også det med din mor -Lykke til- 0 Siter
MFS Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hei! det kan være ulike årsaker til hodepine ved menstruasjon. Som regel er vi i ubalanse store deler av tiden og dette kan rettes opp med akupunktur. Den stagnasjon vi kvinner har av blod før menstruasjon pga av dårlig likevekt i kroppen (stress, skal klare alt selv etc), er ofte årsaken til at mange får hodepine (viktig å utelukke andre årsaker først). Jeg har selv erfart at akupunktur hjelper både mot mens-smerter, hodepine, og migrene. Sørg for å få en akupunktør som er NAFO godkjent, dvs at han/hun skal ha vestlig medisinsk bakgrunn i tillegg til en 3 1/2 års utdannelse i klassisk akupunktur. Se nafo`s medlemsliste på www.akupunktur.no Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.