idnar3669 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har hatt migrene i 30 år , rundt venstre øye ,med kvalme.Bruker imigran sprøyte som fungerer bra ,Men nå lurer jeg på om bihulebetennelse og migrene kan oppleves noe likt? noen som har hatt lignende erfaring? 0 Siter
jorunn34 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ja eg har fått beskjed om at eg hadde ein spesiell form for migrene som satte seg i bihulene. synest at det var vanskeleg å skilje. begynte med omega tre (fri flyt) og har nestan ikkje hatt anfall etterpå. før den tid så hadde eg anfall minst fire ganger i veka. god bedring 0 Siter
idnar3669 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 ja eg har fått beskjed om at eg hadde ein spesiell form for migrene som satte seg i bihulene. synest at det var vanskeleg å skilje. begynte med omega tre (fri flyt) og har nestan ikkje hatt anfall etterpå. før den tid så hadde eg anfall minst fire ganger i veka. god bedring Hvor kjøpte du omega tre( fri fly)??? var det på helsekostbutikk, i vanlig mat butikk eller apotek? Takk for svaret jeg skal jammen prøve det!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.