Nysgjerriglars Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 HeiHar i lengre tid (5 år...) vært plaget av dette. Dette sitter ytterst på forhuden, ca 1-2 cm bak penishodet. Startet gradvis, etterhvert ble jeg ganske sår under forhuden og samleie ble mindre godt å gjennomføre. I førsten (5 år siden) prøvde jeg div salver o.l. etter fastlegens henvisning. Lyktes ikke med dette, gikk til urolog som foretok et kirurgisk inngrep. Var bra et snaut år før svineriet kom tilbake, dog aldri så kraftig som det var før operasjonen. Hvis jeg er uten sex i en uke/ fjorten dager, daler hudhissigheten/ utvekstene. Hvis jeg har sex med min samboer på kvelden og legger meg til å sove uten å vaske meg først, er det meget forverret dagen etter. Ganske ubehaglig/ vondt å dra forhuden tilbake. Blir ekstra sårt og de hvite kjertlene har på en måte blomstret opp kraftig over natten. Etter en 14 dagers tid uten sexuell aktivitet blir det ganske bra, men alltid noen harde, hvite kjertler. I blandt, etter en dusj, kan jeg fjerne litt med neglene. Ikke spesielt godt da huden blir irritert et par dager etterpå. Som du sikkert skjønner begynner jeg å bli kraftig lei dette. Frister ikke å legge seg under kniven igjen når det ikke ble særlig bra resultat sist. Hva kommer denne dritten av, har du tips om en vidundersalve eller andre gode råd så mottas disse med stor takk.PS Det blir ikke bedre av å onanere (lurte en stund på om jeg var kjønnsmessig allergisk mot min samboer....) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204404-harde-hvite-talgkjertler-p%C3%A5-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Helsing, hudspesialist Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei, dette burde vel få en diagnose før en er altfor bombastisk med rådene. Kirurgen skar vekk, men sa ikke hva han skar vekk? Dette er sannsynligvis såkalte ektopiske talgkjertler, men kan være steatocystomer (de er vanligivis større og forekommer også på pungen). Blir kjertlene store og irriterte eller huden rundt? God vask etter samleie og en fuktighetskrem kan kanskje kurerere plagene, eventuelt litt reseptfri hydrokortison. Men først synes jeg en lege som kan stille diagnoser burde se på dette. Det er ikke alle problemer som kan skjæres vekk. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204404-harde-hvite-talgkjertler-p%C3%A5-penis/#findComment-1463854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.