espace16v Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hei! jeg er ei dame som nærmer meg 40 år. Jeg har i en årrekke hatt problemer med å finne de rette orden når jeg snakker. Det er de mest dagligdagse ting som saks, penn, kniv etc. har også lenge hatt en tendens til å rote med navn på de personene jeg snakker med, f.eks. sier datterens navn når det er sønnen min jeg mener. detter har i grunnen ikke vært et problem jeg har bekymret meg over, det har heller vært noe vi i min nærmeste krets spøker med. det som får meg til å skrive til deg nå, er at dette ikke lenger kun dreier seg om ikke finne ord, nå skjer det oftere og oftere at jeg uttaler ord feil, blander sammen to eller flere bokstaver, eks.stund kan bli tsund, kritt blir skritt ..... (jeg er lærer) jeg synes ikke det er et kjempestort problem, men jeg begynner å sette dette sammen med at jeg ofte, nesten hverdag, store deler av dagen,har murring og enten varm, kald venstreside av hjernen fremme. det er akkurat som om det skjernoe der inne. Er jeg helt på viddene, eller kan dette være en sammengheng? Jeg kan også opplyse at jeg, i likhet med Groh. Brundtland er overfølsom for moblitelefoner og datamaskiner. Venter spent på svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204499-ordfindingsproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.