Gå til innhold

NÅ ER HAN I KIWI FINALEN!!

Anbefalte innlegg

gamle tingeling

HEi dere..

Takk for at dere stemte på sønnen min når han var på kiwi.. Kanskje takke være dere, har han kommet til finalen. Han er film nr 2 på kiwi.no. Nå må dere hjelpe meg å få han til å vinne. Selv om ikke filmen hans er langt fra best.. Men han er DEN beste gutten!!!

Må også si at jeg har turt å holde mitt første FOREDRAG om MITT liv. Til andre pasienter og pårørende på en institusjon. Har også hatt min FØRSTE bilde utstilling, hvor salgt gikk over all forventning. Folk var helt ville..HURRA...!!!!

Stemmer dere da???

Det varer helt frem til 31.12. Gå inn hver gang dere skal inn på overgrep... Så husker dere det kanksje..

Tussen tusen tusen takk...

Stor klem til alle..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204502-n%C3%A5-er-han-i-kiwi-finalen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gamle tingeling

Hurra!

Jeg stemte på gutten din jeg og skal gjøre det en gang til nå.

Lykke til videre så får vi håpe at det blir et dolbarn som vinner :)

JAAAAAAAAAA hurra!!!:..

Vi later som det er DOL og ikke KIWI..hehe.. Heia dol...

oppfordring til alle.. Takker for at du tok deg tid..

stor klem

• 3 uker senere...
Gjest gamlebarbie

JAAAAAAAAAA hurra!!!:..

Vi later som det er DOL og ikke KIWI..hehe.. Heia dol...

oppfordring til alle.. Takker for at du tok deg tid..

stor klem

HURRA TINGEN MIN...:-)

Kjempegøy å se at du har kommet med i finalen. Har stemt,jeg, vet du..;-) Gratulerer med både foredrag og salg av bilde. Håper du sender et til meg også..;-)

Kjempeglad i deg vennen.

GOD klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...