Gå til innhold

Symptomer på hjertesykdom?

Anbefalte innlegg

Kvinne, 38 år. Ansvarsfull, stressende jobb, jobber mye, barn, hus og heldigvis hjelpsom mann. Vondt i venstre side på brystet og utover armen, vondt å puste dypt og å gjespe. Trykk i ryggen, bak ribbena. Trykk i øra, det venstre verst, og ubehag i halsen på venstre side.Vond nakke. Svimmel, og kvalme som kommer og går. Uvelhet og uopplagt, trøtt. Vært hos lege, bare lyttet på hjertet, sa jeg hadde høy puls, fint blodtrykk. Tok ingen blodprøver eller andre prøver. Fikk rekvisisjon til fysioterapi, for stiv nakke. Er dette bare stiv nakke. Hilsen engstelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204507-symptomer-p%C3%A5-hjertesykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg trur du er et offer for stress. dersom du verkeleg går inn for å meditere, gjer yoga og pusteøvinger, er eg sikker på at du vil på det mykje betre. men eg ville jo ikkje utelukka hjarteproblem. hugs at hjartet står for kjensler og kjærleik, har du problem på dei områda? og så er hjartet ein muskel, så det går an å drive kondisjonstrening for å styke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...