Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 28 år som har siden februar-mars vært kjempe plaget meg vanvittige smerter i bena. Muskelsmerter fra rumpa og ned i leggene + smerter i kne og ankel leddene. I perioder er smertene så intense at tårene renner og får selvfølgelig ikke sove. Dette går utover hverdagen, både jobbmessig og ellers. Hvis jeg sitter med bena i kryss og lignende stivner jeg i leddene og det er forferdelig vondt å gå/bevege bena etterpå. Dette er spessielt i knærne.. smertene går over etter noen minutter da, etter jeg har beveget litt på meg. Jeg er også utrolig kald på bena hele tiden. Har også siden desember i fjor, gått rundt å frosset. Jeg fryser hele tiden og må ha på meg 2 gensere for å få sånn høvelig varme i meg... kan gjærne være nærmere 30 grader inne før jeg kan ha normalt med klær på meg da.. Men om nettene så svetter jeg så vanvittig mye... merkelige greier.

Nå har jeg vært hos lege utallige ganger uten at de finner ut noe da. Noen som har et forslag på hva d kan være. Dette er frustrerende!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204652-smerter-i-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...