Gå til innhold

Diaré hver eneste dag over lengre tid

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei. Det må da gå an å få en slutt på dette.

Det hele startet da jeg begynte med Zoloft. Gikk på dette i 10 mnd, og det var da det startet.

Jeg fikk diaré, og dette var en av bivirkningene til Zoloft.

Nå er det like lang tid (10 mnd) siden jeg sluttet med disse tablettene, og jeg har fortsatt diaré.

Det er dobesøk 4-5 ganger om dagen hvis ikke mer. Og det bare renner ut.

Hvis det er lenge siden jeg har spist må jeg allikevel på do, men da kommer det som regel bare det jeg alltid har kalt magesyre ut.

Jge har vært hos legen, men i følge blodprøver så er jeg frisk som en fisk. Men hvorfor plages jeg av dette da spør nå jeg.

Nå er jeg møkk lei, bokstavelig talt, å fly på do i ett kjør. Hadde bare avføringen vært normal.

Det kan ikke være normalt å gå slik i over 1/2 år, hver eneste dag ?

Noen som har oppøevd noe liknende ?

Fortsetter under...

Gjest se på B12

Ja, jeg har opplevd det over flere år. Nå fikk ikke jeg det av Zoloft eller medisin av noe slag. Men jeg har lavt nivå av B12, og det kan gi problemer med magen. Man kan gjerne tolke det som diare og løs mage.

Det B12 normalt gjør er å beskytte nervene i tarmen, slik at de ikke skades og at de fungerer som de skal. Når det er for lite av B12 fører det til at man kan få vanskeligheter med å holde på avføringen, og man opplever å måtte fly fort og ofte på do. Avføringen kan gjerne være nokså rennende og passere fort igjennom tarmen.

Kan det være at du har lavt nivå av, eller mangler B12? Spør legen din om hvordan B12-nivået ditt er. Er det lavt men innen normalen, så spør om du kan få prøve injeksjoner med B12.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...