Gå til innhold

Hjelp, urinveisinf. med nyrebekkenbet. nr 4 på vei. Er gravid i 6 mnd.

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?????? Jeg er gravid i uke 26 og urinveisinfeksjon med nyrebekkenbetennelse nr 4 på vei(siden jul) jeg har nå hatt 3 behandlinger med selexid, men er "frisk" i 3 dager før "elendigheten" er tilbake. Det svir og lukter ille. og jeg må på do hele tiden. Tisser alltid etter samleie, vasker meg grundig og drikker masse væske, tar c- vitaminer og drikker kjerringrokk te, men det vil ikke gi seg... hjelp. hva skal jeg gjøre

Håper dere kan svare meg raskt. legen min setter meg bare på en ny tablettkur og håper på det beste :)

ps samboeren har sjekket seg og han har ikke urinveisinfeksjon

Fortsetter under...

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege

Jeg har ingen vidunderkur for dine plager. Har legen sjekket at bakteriene er følsomme for medisinen du får? Har man sjekket med ultralyd om du har stuvning i nyrebekkenet? Får du urinveisinfeksjon kort etter samleiet, kan 1 pille antibiotikum etter samleie i noen tilfelle forhindre ny infeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...