jensen33 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hadde for 1 år siden samleie med kondom med afrikansk prostituert i utlandet. Hun lagde dypt sår ved penisroten med neglen sin og to rifter på penisstammen. 1 uke senere får jeg kul på finger og leppe med puss fra fingerens kul. Blir så helt utmattet og blir skutt stiv i muskulatur på ulike steder. Det oppstår i løpet av noen timer på dagen eller natta, som om jeg skulle trent. Stivheten varer i noen dager før det går over i løpet av ca 1 døgn. De neste 2 månedene taper jeg ca 13 kg i vekt,hovedsakelig fettmasse. Jeg spiser mer enn vanlig. Jeg får en stor kul på høyre side av halsen som forsvinner etter 2 måneder. Huden i munnen er av og til sår. 8 måneder etter sykdomsstarten tar jeg urin og blodprøver. Alle prøver er normale inkludert HIV, hepatitt, gonorre, syfilis, chlamydia. Tar HIV prøven 2 ganger til, og røntgen av lunger.Jeg har vært varierende stiv i lengre tid høyre side av nakke. De siste 2 månedene har jeg fått en slags kul på venstre side av bakhodet. på ca 1 cm i diameter og som kjennes hard ut. Jeg har spenninger rundt kul spesielt om morgenen. Hvis jeg tar på den, hender det at det rykker til litt lengre opp på hodet som om kulen skulle vært forbundet med en streng der. Jeg er nå mindre sliten, vekta har økt, men fortsatt føler jeg det er noe som er helt galt på grunn av kulen i hodet, varierende stivhet på ulike steder og vekslende sårhet i ganen. Lege vet ikke hva det kan være. Prøvene:USTIX:P+1K+1, HB:14,1, NA:142, K:3,7, KREAT:77, ALAT:10, GGT:10, LD:128, FS-GLUKO:5,0, KOL:3,8, TSH:3,00, LEUKOC:8,7, SEGMENTK:4,9, LYMFOCYT:3,0, MONOCYTT:0,6, EOSINO:0,2, BASO:0,0, TROMBO:226, ERYTRO:5,00, MCV:92, MCH:30 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204796-merkelig-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det første som faller inn når jeg leser ditt innlegg, at det må være et meget stort spørsmålstegn hvorvidt dine plager har sammenheng med din opplevelse med din sexopplevelse. Du kan ha fått en infeksjon på stedet hvor hun lager rifter, men etter all fornuft villed u fått symptomer på de stedene hvor skadene oppstod. Jeg kan etter beste evne ikke få det til å stemme at det skyldes en akutt infeksjon. Dette er også i overensstemmelse med alle dine negative prøver. Jeg tror at man/du bør tenke i andre baner. Kan du ha fått en annen infeksjon i samme tidsrom? Var du da i Afrika? I så fall kunne man tenke seg noen parasitter. For å se om der har noe med infeksjon å gjøre kunne ta senkningsprøve og CRP. Stivhet og smerter i muskler kan skyldes veldig mange ting og de behøver ikke å sammenheng med kulen. Det er egentlig det, og vekttap som er objektive plager. Vekttapet bør undersøkes nærmere: fordøyelseskanalen, stoffskifte blant de områder som kan være aktuelle. Kulen kan også være mange ting, fra fettamsamling til lokal infeksjon. Det er ikke mulig for meg å fjerndiagnostisere det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204796-merkelig-infeksjon/#findComment-1468396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.