Gjest ComeBack Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei! Skriver dette innlegg, da jeg lurer på om andre er i eller har vært i samme situasjon. For 9 mnd siden, brøt jeg opp med min samboer i 4 år, det var noe vi var enige om og det forgikk smertefritt. 2 mnd etterpå fant jeg en ny samboer som jeg ble veldig forelsket i. (ja..det gikk litt fort med ny) I Februar veide jeg 91 kg (er 182 høy), etterhvert ble det uvanlig spisemønster, jeg spiste uregelmessig og trente ganske mye. Jeg gikk ned ca. 1/2 - 1 kg i uken. I dag er jeg 77,5 kg og de siste 3-4 kg skjønner jeg ikke noe hvor de er blitt av.. Er ellers i fin form og trener, men blir oftere svimmel enn før, f eks hvis jeg reiser meg raskt. Er jeg syk? Eller har kroppen funnet ideal-vekten? En normal dag spiser jeg dette: Frokost: -Ingenting Lunsj: - 3-4 skiver med pålegg Middag: - Vanlig middag 3-4 dg i uken, resten blir ad-hoc Kvelds: - 2-3 skiver med pålegg Noen som har erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204861-vekttap-syk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.