Gå til innhold

Vekttap -syk?

Anbefalte innlegg

Gjest ComeBack

Hei!

Skriver dette innlegg, da jeg lurer på om andre er i eller har vært i samme situasjon.

For 9 mnd siden, brøt jeg opp med min samboer i 4 år, det var noe vi var enige om og det forgikk smertefritt. 2 mnd etterpå fant jeg en ny samboer som jeg ble veldig forelsket i. (ja..det gikk litt fort med ny)

I Februar veide jeg 91 kg (er 182 høy), etterhvert ble det uvanlig spisemønster, jeg spiste uregelmessig og trente ganske mye. Jeg gikk ned ca. 1/2 - 1 kg i uken.

I dag er jeg 77,5 kg og de siste 3-4 kg skjønner jeg ikke noe hvor de er blitt av.. Er ellers i fin form og trener, men blir oftere svimmel enn før, f eks hvis jeg reiser meg raskt.

Er jeg syk? Eller har kroppen funnet ideal-vekten?

En normal dag spiser jeg dette:

Frokost: -Ingenting

Lunsj: - 3-4 skiver med pålegg

Middag: - Vanlig middag 3-4 dg i uken, resten blir ad-hoc

Kvelds: - 2-3 skiver med pålegg

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204861-vekttap-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...