cecily Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hei! Lenge siden sist. Hvordan går det med deg? 0 Siter
Patsi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *kremt* Joda, det går flott :-) Er i godt humør for tiden, selv om været er kjipt. Du da? :-) 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 *kremt* Joda, det går flott :-) Er i godt humør for tiden, selv om været er kjipt. Du da? :-) Slettes ikke så verst. Middagen er snart klar. Laks med rømme, namsle. 0 Siter
Patsi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Slettes ikke så verst. Middagen er snart klar. Laks med rømme, namsle. Nam, det hørtes godt ut! *sulten* I min stekeovn står to fiskegratenger (en fiskegrateng, fiskegratengen, fiskegratenger, fiskegratengene) og putrer. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Nam, det hørtes godt ut! *sulten* I min stekeovn står to fiskegratenger (en fiskegrateng, fiskegratengen, fiskegratenger, fiskegratengene) og putrer. :-) *sur* 0 Siter
Patsi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *sur* Så så... *trøste* Snart skal jeg etterlyse deg på meldinger - og da blir _aaalt_ bra igjen. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.