Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har hele mitt voknsne liv hatt fet hud unntatt i kinnene, men likevel av og til tørre områder. Fuktighetskremer gir meg imidlertid lett kviser, som jeg forøvrig alltid får før mensen uansett. Hva anbefales å bruke av fuktighetskrem for slik hud som min? I parfymerier blir jeg alltid tilbudt kremer altfor mektige for min hudtype, gjerne avanserte anti-rynkekremer. Det ser ut som de anbefaler kremer ut fra alder, og ikke ut fra hudens tilstand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204888-43-%C3%A5r-og-uren-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med Basiron fra apoteket på de fete områdene dersom jeg føler at kviser er på vei å bryte ut, bruker det til alle er borte og så innimellom for å holde dem unna.

I resten av ansiktet, og over hele når jeg ikke bruker basiron bruker jeg Vichy anti-imperfection - den gir iallefall meg nok fuktighet i hele ansiktet uten at den gir meg kviser.

Nå er jeg 26, ikke 43 - men kvisene mine fikk jeg i sammenheng med graviditet for 5 år siden, og de gikk ikke tilbake før jeg begynte med basiron.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...