felina Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 jeg har hele mitt voknsne liv hatt fet hud unntatt i kinnene, men likevel av og til tørre områder. Fuktighetskremer gir meg imidlertid lett kviser, som jeg forøvrig alltid får før mensen uansett. Hva anbefales å bruke av fuktighetskrem for slik hud som min? I parfymerier blir jeg alltid tilbudt kremer altfor mektige for min hudtype, gjerne avanserte anti-rynkekremer. Det ser ut som de anbefaler kremer ut fra alder, og ikke ut fra hudens tilstand. 0 Siter
Gjest Får man håpe stemmer Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Om det er noen trøst så sies det at mer kviser gir mindre rynker... 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Har du fått hjelp/råd i hudpleiesalong for huden din? Hvis ikke bør du gjøre det.... Det er god hjelp å få. Hudproduktene fra MD Formulations er utrolige gode og fås kjøpt hos hudpleier. De kan jeg virkelig anbefale deg!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg har god erfaring med Basiron fra apoteket på de fete områdene dersom jeg føler at kviser er på vei å bryte ut, bruker det til alle er borte og så innimellom for å holde dem unna. I resten av ansiktet, og over hele når jeg ikke bruker basiron bruker jeg Vichy anti-imperfection - den gir iallefall meg nok fuktighet i hele ansiktet uten at den gir meg kviser. Nå er jeg 26, ikke 43 - men kvisene mine fikk jeg i sammenheng med graviditet for 5 år siden, og de gikk ikke tilbake før jeg begynte med basiron. 0 Siter
felina Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Om det er noen trøst så sies det at mer kviser gir mindre rynker... Det tror jeg faktisk stemmer! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.