Gå til innhold

Avlyse hele greia...

Anbefalte innlegg

Time for operasjon er bestilt-mandag 14nov. Penger er ordnet-men samboer gjorde det slutt!

Han har sagt han kan bo hos meg og hjelpe til-fra den 14 og ca halvannen uke-er dette nok? Altså trenger jeg hjelp mer enn dette?

Ingen andre vet at jeg skal operere, så jeg kan ikke få hjelp av andre hvis noe skulle skje.

Ville dere gjennomført det?

Med tanke på at jeg er ganske nedfor nå, spiser ikke stort selv om jeg prøver... Huff det skal ikke være lett, blir kan skje ikke pupper på meg alikevel-det synes jeg er grusomt...

Har aldri hatt skikkeligge komplekser for de små puppene mine, men etter jeg bestemte meg for silikon har jeg brukt STORE innlegg og er vandt med å ha pupper-gjennomfører jeg ikke operasjonen så vil jeg garrantert slite myyye med selvtilllitten med tanke på puppene....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bekymret1983

Hei..

huff, jeg føler med deg! det kan ikke være noen enkel situasjon..

Vet igrunn ikke så mye selv, men av venninnene mine som har tatt silikon, så varte den lengste "sykeperioden" to uker.

De andre varte vel nesten det de også, men ikke fullt.. Er den første uka som er vært har jeg intrykk av. Kommer jo mye an på personen tror jeg, men du trenger vel ikke akkurat planlegge fjellklarting eller noe sånnt de dagene du er alene...

Du har vel alltids en god venninne/søster/mor eller noe som kan være "backup" dersom du ikke skulle være i form etter halvannen uke?

Jeg grua meg mye for å si det til mamma, men hun tok det mye penere enn jeg trodde hun skulle, og hun ville med engang stille opp.

E

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1469127
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Du trenger ikke hjelp i 1 1/2 uke etter operasjonen. Jeg var på jobb etter en uke, og da klarte jeg det meste selv. Men 2-3 dager er greit å ha noen der.

MEN jeg setter et stort spørsmålstegn ved å gjennomføre en operasjon når du er i ubalanse psykisk. Tenk grunndig gjennom dette før du belaster deg med noe som kan føre til ytterligere psykiske problemer. Det er jo også mulig å flyttet timen et par mnd. fram i tid får å se om du er i bedre balanse da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1471901
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at jeg har skrevet før at du skal gjennomføre det så sant det er fordi DU ønsker det.

Siden du nå er i tvil, så vil jeg anbefale deg å utsette det, i det minste et år.

Bruk den tiden til gradvis å minske brystinnleggene, så du venner deg til ditt opprinnelige utseende.

At du tidligere var fornøyd med puppene dine sier mye. Ex-samboeren må ha klart å ødelegge selvbildet ditt.

Jeg skal ikke si at "puppene dine sikkert er store og pene nok", for det kan jeg ikke vite.

Men ikke rush inn i noe, ta deg tid til å finne igjen balansen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1471921
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :)

Jo det gikk bra. Føler meg i fin for nå, men jeg fikk desverre ikke lagt inn mer enn 230g-var ikke plass til mer, håper de ikke blir mye mindre etter hevelsene er borte...

Jeg la inn selv nå på torsdag, la inn bare 170. Tror det blir kjempebra... Jeg vil bare slippe å bruke store innlegg og at ingen skal vite om det. Tror jeg har fått ønsket oppfylt! :)

Håper du blir fornøyd du å... Tanken har slått meg og at jeg skulle tatt mer- når man først gjør det liksom.. men det er utrolig vanskelig å forutse hva som ville bli perfekt.

En sykepleier kommenterte at "det var fint med normal størrelse også"..hehe hva nå enn det betyr!?

Har du over eller under muskelen? Hvor har du snittet?

Leste det var slutt med deg og samboeren... har han vært sammen med deg diss dagene?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1491038
Del på andre sider

Jeg la inn selv nå på torsdag, la inn bare 170. Tror det blir kjempebra... Jeg vil bare slippe å bruke store innlegg og at ingen skal vite om det. Tror jeg har fått ønsket oppfylt! :)

Håper du blir fornøyd du å... Tanken har slått meg og at jeg skulle tatt mer- når man først gjør det liksom.. men det er utrolig vanskelig å forutse hva som ville bli perfekt.

En sykepleier kommenterte at "det var fint med normal størrelse også"..hehe hva nå enn det betyr!?

Leste det var slutt med deg og samboeren... har han vært sammen med deg diss dagene?

Klem

Håper også jeg blir fornøyd etter hvert.... Litt bekymra da når ejg så brunlig blon på teipen..

Venter til hevelsene har gått ned, da får jeg jo se dem i "rett str."

Xen var med og hjalp meg fra mandag-fredag, kjenner jeg kanskje skulle hatt mer hjelp, oppvasken er uaktuell å ta nå, ikke kan jeg støvsuge eller bære inn ved for å fyre i peisen og heller ikke kjøre min bil (uten servo..)-så jeg går her med 14grader i stua fryser vettet av meg hehe.. Men jeg klarer meg nok...

Jeg la under muskelen så det tar vel litt tid før jeg hat kreftene i armen igjen..... Pokker, fælt å vær fanga i egen kropp hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1491245
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Klem

Heisann..

Lurer på hvordan det går med deg? Vi la oss under kniven ganske så på likt, hadde vært kjekt å hørt hvordan du har det-så jeg har noen å sammenligene med hehe :)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204892-avlyse-hele-greia/#findComment-1502589
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...