Gå til innhold

Pris på kvisefjerningsmiddel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Spontane

Jeg trodde Roacctane var det kvisefjerningsmiddelet med best effekt?

Hva annet er det du tenker på da?

Roaccutane er kanskje det mest effektive, vet du om det har synket noe i pris de siste åra? Var ihvertfall forferdelig dyrt da jeg tok de.

Jeg trodde Roacctane var det kvisefjerningsmiddelet med best effekt?

Hva annet er det du tenker på da?

Roaccutane er kanskje det mest effektive, vet du om det har synket noe i pris de siste åra? Var ihvertfall forferdelig dyrt da jeg tok de.

Nei beklager jeg har aldri gått på det så det aner jeg ikke, men mener å ha hørt at man kan få en del av det dekket hvis problemet er virkelig ille.

Hei!

Roaccutan koster ca kr 2.500,- for 100 tabeletter. Vanligvis består en kur av 300-500 tabletter. Men 90% av kostnadene får man dekket av trygdekontoret.

Lykke til!

Annonse

Gjest Tragiske bivirkninger.....

Vet om fler som har brukt disse tablettene som har fått bivirkninger mange år etter... Skummelt. De har til og med dannet egen forening. Veldig mange, ja nesten alle disse personene er uføretrygdet. Klarer ikke jobbe, dårlig konsentrasjon osv. Kunne ramset opp masse. Bl.a. ujevn blodgjennomstrømning i hjernen.

De jobber med å få bort tablettene fra markedet, men får som svar at; Disse tablettene har best virkning, så de få som får slike bivirkninger må de bare se bortifra, psykt.

De har "ødelagt" livet til mange, bl.a. min søster.

Ja, hun ble kvitt kvisene, men er nå uføretrygdet pga bivirkningene fra disse tablettene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...